Winampista leijuu hunajainen Jared Leton ääni..

Ja mä kokoan ajatuksiani. Mulla on uusi elämä. Uusi mahdollisuus alkaa alusta kaikki. Pieni sydämeni on kunnossa ja muutin virallisesti maalle perjantaina. Tänään ostin auton ja huomenna aloitan uuden duunin. Uusi alku. Olo on kuitenkin rauhallinen, yllättävänkin seesteinen ja lämmin. Mun haaveet on käyny toteen. On uskomatonta tajuta olevansa nyt siinä, mitä toivoin jo yli kolme vuotta sitten. Kauhea paljon on mahtunut tapahtumia tuohon kolmeen vuoteen, mutta yhtäkään en haluaisi vaihtaa pois. Okei, pari pientä känniääliömokaa voisin, mutta kai neki kuuluu tähän elämään. Kukaan ei ole täydellinen, en ees mä ;o)

Huomenna palaan takaisin sellaisiin hetkiin, missä olin tosi onnellinen joskus. Se tuntuu hyvältä. Olen jättänyt nörttialan vähäksi aikaa sivummalle, että oppisin olemaan taas "normaaliduunissa". Mä toivon, että olen oppinut jotain mun jääräpääluonteellani. Jos en muuta, niin rakastamaan itteeni enemmän ja sanomaan ei. Mä haluan uskoa, että olen oppinut. Ja mä uskon, et mä tulen olemaan onnellisempi kuin vuosi sitten. Mä olen onnellinen jo nyt.

Tiistaiyönä haukun kanssa pihalla olessani kuulin kuinka päijänne paukkui jäätyessään ja mun koko kroppa eli sen mukana. Kylmiä väreitä siitä äänestä ja siitä onnellisuudesta jonka se toi sisälleni. Juuri tuo hetki oli yksi vahvistus siihen, että mä olen tehnyt oikean ratkaisun muuttamalla maalle. Koskaan en voisi kokea tollaisia hetkiä kaupungissa. En koskaan. Ja se hetki sai mut niin niin onnelliseksi.

Nyt on hyvä aloittaa ja jatkaa jotain sellaista mikä jäi joskus kesken.. Ja Se hetki on nyt.

Unia :o)