Ollaan mun pomon kanssa oltu todella "reippaita" tänä aamuna. Mä juon finrexiniä ja tuhisen. Olo on taas flunssanen. Kämppikset ovat molemmat flunssasia ja tietenkin se sitten tarttui myös muhun. Ihmettelin sellaista  klakklak-ääntä äsken ja kysyin pomoltani, et mikä tuo ääni on..? Hän kuulemma harjoittelee virtuaalisesti curlingia.. Juups. Eli tänään ei sit ole paineita eikä kiirettä. Myötätunnosta, kun olen ihan unisen näköinen vieläkin.. hän laittoi mullekki sen linkin. Ja kun mä olen näin enkeli.. laitan sen myös tähän. Mä sitten päätin eilen, kun kattelin lostia, et tämä viikonloppu tulee olemaan iisi. Eli lähden kohti porvoota nauttimaan vadelmakiisselistä ja kermavaahdosta. Ihanaa. Pakkaan mukaan kirjoja ja ämppärin. Parit pyjamat ja tossut. Ulkoilukamatkin otan, jos taas innostutaan haukun kanssa painimaan hangessa. Ja vielä oma tyyny.. Eli taas mennään olemaan pikkurinsessa. Joskus sekin on niin ihanaa.. ja ihan kivaa olla ilman nettiäkin pari päivää. Jää enemmän aikaa kaikkeen muuhun. Eli toivottelenkin jo tässä vaiheessa kaikilla ihanan rentouttavaa viikonloppua. Mä jatkan niistämistä. Mä muuten voitin heti ekan matsin tuossa. Mut toi onkin tos helppo. :o) Bye.