Feeniksiltä ja Ofelialta napattu meemi, joka liittyy blogiini..

1. Miksi aloitit blogaamisen?
Olen aina tykännyt kirjoittaa.. ja kun kävin aktiivisesti aina lukemassa muiden blogeja, pikku hiljaa aloin miettimään, uskallanko minäkin. Takanani oli myös vaikea vuosi erostani eksästä. Olin päättänyt jo syksyllä, jos aloitan blogin, aloitan sen eron vuosipäivänä, 5.12.

2. Minkälainen blogi saa sinut palaamaan lukemaan sitä uudelleen?
Koskettava. Oli se minkä tyyppinen tahanssa, siellä pitää olla jokin, missä on se tunne. Vaikea selittää.

3. Onko blogi iso osa elämääsi?
Ei. Se on yksi osa minun elämää. Tasapainossa muunkin kanssa.

4. Mistä sait idean blogin aloittamiseen?
Lukiessani muiden ja Feeniksin kannustamana. Enkä kadu.. vielä ;o)

5. kuinka montaa blogia seuraat?
Hmm.. ehkäpä jotain paria kymmentä.. puolet näistä ovat tosi ihania ja tärkeitä jo.. "loput vielä tuntemattomia".. en ole vielä päässyt kunnolla sisälle.. ja osasta lopettaneesta olen tosi surullinen..

6. Oletko saanut ystäviä tätä kautta?
Olen. Ihania. Ja on kivaakin vaihtaa ajatuksia. Tykkään uusista ihmisistä. Uusia ajatuksia. Nam.

7. Oletko salattu vai julkinen?
Alussa olin salattu.. pelkäsin. Pelkäsin kirjoittaa itsestäni.. ajatuksistani.. Pelkäsin päästää ketään tällä tavalla lähelle.. koska, en osaa kirjoittaa ns. varoen. Kirjoitan aina ittenäni.

8. Tietäväkö ystäväsi blogistasi?
Mä olen vähän varovainen vielä.. Vain kaksi ystävääni tietää ja perheeni. Perheeni ei tiedä osoitetta, mutta luen heille joskus, mitä olen kirjoittanut..