Okei, minun pitää kertoa teille yksi juttu. Ihan pakko. Vaikka en vielä tiedä.. onko se hyvä vai tosi hyvä juttu. Tulin perjantaina duuniin ihan normaalisti.. avasin koneeni ja huomasin uuden organisaatiokaavion tulleen. Päätin tutkia, mitäs nyt on tapahtunut. Etsin oman osastoni ja olin ihan ihmeissäni, missä mun nimi on sieltä. (Okei, pakko myöntää, että tässä kohtaa sydän alkoi hakkaamaan.. tyyliin "Apua! miksen ole siellä enää..") Katseeni siirtyi seuraavaan osastoon.. siellä luki johtaja ja nimi.. sitten mie.. ja sen alla pojat. Siis, luin uudestaan.. Johtaja, mie, pojat. En ymmärtänyt. Jatkoin seuraavalla osastolle.. siellä luki toinen johtaja, mie ja taas pojat. Siis hä..? Johtaja x 2, mie ja pojat. Öö..? Minut on siirretty. Kysymättä. Jonnekkin. Mä kattelin ihmeissäni sitä.. sitten nousin ylös ja lähdin varovasti kyselemään.. mitä toi tarkoittaa.. sain eilen vihdoin kysymykseeni vastauksen. Minusta tulee kahden johtajan oikea käsi ja alan vetämään/organisoimaan/kehittämään Atk osastoa tai jotain sinnepäin. Perjantaina tiedän kaiken. Olen hieman pihalla, myönnetään. Urakehitys on aika vaikuttava, kun ottaa huomioon, että olen ollut talossa vajaat kaksi kuukautta. Hieman on outo olo, mutta olen toisaalta jo innoissani. Mie & Pojat. Uskon, että pärjätään hyvin. Olenhan nörtti ja ylpeä siitä ;o) Eli kamalasti tapahtuu mun elämässä koko ajan.. pitää oikeasti pitää kiinni, että itekki pysyy mukana. Kai mie sitten olen vain näyttänyt minun kynnet vaikka olen yrittänyt pitää matalaa profiilia, ettei tulisi heti liikaa vastuuta. Että sellaista täällä. Ihanaa tiistaita sinne :o) *hymyilee ja pompii kahville..*

Ai niin! Mä näin Tonia perjantaina.. Uuh se näytti yhä syötävän hyvältä. Nam..