Tänään on sitten vissiin torstai.. Onneksi jo torstai. Yöllinen reissu lentokentälle, takas himaan, hirvee pölpötys peiton alla ja nauramista.. Ekan yön kunniaksi, oltiin kaikki samassa sängyssä.. viimeisen kerran, kun kattelin kelloa se oli jotain vähä yli 2.. huuh. Ja nyt väsyttää. Kävin ostamassa jopa aamulla Shelliltä kahvia, jota normaalisti en tee. Oli pakko, kun nukahdin eka bussiin ja heräsin just ennenkuin piti vaihtaa seuraavaan.. Ja olo oli todella uninen. On yhä. Sormet jäässä pitelen kuumaa kuppia kädessä. Silloin, kun väsyttää paljon, on myös tosi kylmä.. Kaipa tässä pitäisi avata simmut kunnolla ja alkaa valmistelemaan päivitysprojektia. Mua muuten ottaa pannuun tuo Norton 2005. Siinä on niin paljon bugeja ettei mitään rajaa.. Pitäis varmaan taas siirtyä McAfeeseen.. Iltapäivä meneekin sitten taas koulutuksiin. Hmm.. no joo, turhaa mä edelleenkään yritän ottaa sitä virallista linjaa.. Kai. Onneksi, olen yksin tässä huoneessa nyt.. neiti kähee ääni availee ääntä (joka on ihan turhaa.. kun mulla on aina ollut pikkuisen käheä ääni) laulamalla Olavin mukana. Mä olen yhä koukussa tähän biisiin.. "Mustaa ja valkoista laitetaan.. minun käteni maalaa maisemaa.." Hymyjä..

[Edit] Olen herännyt. Nyt pelottaa. Tänään on toinen totuuden paikka liittyen "lottovoittoduuniin.." Hui. Pelottaa ja paljon.