Mä touhusin eilen kaikkea.. kämppä oli täynnä porukkaa koko hiton illan.. vaikka oli kyllä tosi kivaakin.. olo oli sippi, mutta onnellinen.. sitku vikat vieraat lähti.. EREHDYIN analysoimaan eri vaatevalmistajien nettisaitteja.. se oli ISOISO VIRHE.. Oikeasti. Mä löysin ja ostin 19 toppia.. :o) Ne on aivan ihania!! Mä en osannut päättää, mitkä ostan niin ostin kaikki. Mutta, kuten otsikkokin kertoo.. mä löysin housut! Just sellaiset housut, mitä oon ettiny jo pitkän aikaa.. ja ykskaks, kun klikkasin.. ne oli siinä. Se oli rakkautta ekasilmäyksellä. Niin ihanat. Aivan ihanat. Just sellaiset, kun pitääkin olla. Siistit, mutta ei liian. Eikä tod. perinteiset. Ja niin mun näköiset. Mä olin niin innoissani niistä, etten pystynyt nukkumaan. Joka kerta, kun (taas me kolme nukuttiin samassa sängyssä.. alkaa olla vähä kuumat oltavat..) painoin pään tyynyyn.. olin hetken iisisti.. kunnes muistin ne housut ja pomppasin ylös ja kiljuin, et bileet! Mä löysin ihanat housut! Ja juu.. tuli vissiin nukuttua taas 4 tuntia.. meidän elämä on ihan sekoa. Me ollaan sekoja. Ja täynnä ideoita joka asiaan.. niistä sitten lisää vähä myöhemmin! Mä olen vain niin onnellinen noista pökistä, ettei mitään rajaa.. jeijeijei.. :o) Okei.. laitan kuvan tähän. Mmm... ihanat!

39836.jpg

Mun.. Mä oon yhä puunhalaaja ;o)