Mä olen myöhässä näiden kanssa.. mutta anyway, eipä se taida kuitenkaan haittaa.. kovinkaan paljon.. ja koska on myös perjantai, nämä paljastukset lähtee sitten vähä lapasista... ;o) Johtuu myös siitä, että olen oikeasti tullut duuniin jo ennen seittemää.. ja olen eriväsy&ultimatesekaisin.. istuttiin tyttöjen kanssa "palaverissa" heti aamusta.. ja jutut lähti lapasista täysin.. (pakko pohjustaa tätä vähä) Siis ihan kiva oli varmaan yhden mun pojista istua korvat punaisena koodaamassa vieressä, kun neidit analysoi.. ja kommentoi.. juuh.. kohta poijat ei enää usko, et oon enkeli.. ja ovat jo ihan paniikissa kun meillä on saunailta syksyllä (IT:n) et kun mä olen kuulemma "pelottava".. hih.. tosiiii pelottava, vähän villi vain.. ja varmaan toi pelko johtuu myös mun kommentista, kun en suostunut lähteä kesäpäiville.. syynä, et ei ole homma eikä mikään saada 350 hengen yritystä sekaisin parin punkkalasin jälkeen ;o) (tietenkään mitään merkitystä ei ole sillä et iski yks päivä yhelle kynnet käsivarteen kiinni ja puraisin (vain vähän) kun en saanut periksi ja se kiusi mua..) Kihkih.. joo terve! Mä olen tosi väsy *selittelyä* mutta nyt paljastuksiin...

1. En ole koskaan rakastellut skorpionin kanssa (tää on koettava, koska kuulemma (!) kahden skorpparin välinen seksi on jotain uskomattoman loistavaa, voin uskoa.. kun tunnen itteni..hih)
2. En ole koskaan rakastellut ukkosella salaman välkkyessä (toteutuslistan kärjessä)
3. Punaviini saa mut umpivilliksi.. jo ekan lasin jälkeen (olen tainnut vihjata asiasta)
4. Rakastan nukahtaa kun hiuksiani silitellään.. (Uih.. tota mä kaipaan (myös))
5. Ja lopuksi yleisön pyynnöstä.. miun korva ;o)

104487.jpg

Hiukset on kiinni ja bikinien narut sekaisin.. heh..