Tää ei oo ollut ihan mun päivä tänään.. aamulla, kun lähdin duuniin pyörällä (pari tuntia myöhemmin kuin oikeasti piti) heti ekassa käännöksessä pihalta pyörätielle, jouduin väistämään jotain tyyppiä ja sitten kaaduin.. onneksi pusikon puolelle. Pienesti sattu oikeaan polveen ja löin samalla alaselän.. noh, kun siitä tokenin (säikähdys, kyyneleet, tärinää..) soitin duuniin ja kerroin miten kävi. Otin särkylääkkeen ja lähdin bussilla sit duuniin. Duunista heti toiseen yksikköön, jossa isoja isoja ongelmia virtapiikin takia.. siellä sitten soitti mun haukkuvahti ja kertoi ettei voikkaan tulla viikonlopuksi.. tässä kohtaa olin et jipii.. no, sitten yksi ystäväpariskunta oli ihania ja aikoivat ottaa haukun hoitoon. Oli lähellä, ettei neiti olisikaan päässyt Tammerfesteille.. hui! Tämmöistä.. ja kello on vasta vähään vaille kolme.. iik, mitä muuta tänään viel. Onneksi olen yhä hengissä :o) Mä taistelen...