..on ihanaa viettää lökösunnuntaita. Olen ollut hyvä & kiltti neiti ja nujertanut nuhani. Ja pienen flunssaolon. Pari punkkulasillista eilen sai varmaan sen aikaiseksi. Enpäs paljoa eilen edes ottanut, muutaman paukun.. sellaisen kuuman.. ja pari kylmempääkin.. mutta tulos on nyt tämä: TERVE! Eli onnistuin. Oli kiva matsi-ilta. Harvoin tulee lähettyä kattomaan pubiin sitä. Meininki oli jees. Vaikka kyllä paras paikka katella matsia on omalla sohvalla, täkin alla.. mussutella jotain hyvää ja juoda kylmää fantaa.. tai cokista.. muumilimpparikin menee. Mulla on nälkä. Pitäis lähteä kohta hakemaan safkaa.. ja kylmää kylmää juotavaa. Limpparia. Uiih. Olo on ihanan levollinen. Ei morkkista, ei mitään. On jopa sellainen normisolo. Mutta mä olinkin kiltisti. Enkä löytänyt itteeni mistään monen sadan kilometrin päästä. Nyt olin 1 km säteellä himasta. Mulla on yhä nälkä. Luen samalla kotipizzalistaa ulkoa.. mä en osaa päättää otanko salaattia vai hmm.. mikäs sen hassu nimi oli.. kotzonea.. en oo koskaan syönyt tota, mutta ehkä vähä kiinnostais. Kai. Mä haluisin kyllä vaihdella kaikkea siitä ja mua vähä pelottaa ajatus pizzasta, missä on salaatti + majoneesi sen sisällä..? Outoa. Normaalisti syön sen salaatin ekana. Juuh. Mä alan nyt valmistautumaan.. en osaa puhua mistään muusta kun safkasta nyt. Liian iso nälkä ;o)