Neiti istuu pienen tumman pilven alla ja mutrustelee huulia. On huono asia olla kiltti. Tai ei aina, mutta usein tai ainakin jos se liittyy duuniin. Mun ihana kohtaaminen Apulannan kanssa on muodostumassa painajaiseksi huomenillalla. a) napsahti päävastuu suunnilleen kaikesta mikä liittyy henkilöstöön b) kukaan ei osaa kertoa sitä, miten pitää toimia c) jos nyt joku kertookin jotain, jokainen kertoo täysin eritavalla ja d) kaikki omat normaalihommat ovat jääneet tämän takia varjoon e) lisäksi juoksen vielä kouluttamassa joka puolella ja f) koulu, jota olen käynyt suositteli mua kouluttamaan kirjanpitosoftaa... kivakiva.. arvaa vaan muistanko siitä mitään.. Argh. Mulla on ollut duunillisesti KAAMEA viikko. Muuten kaikki onkin ihanasti.. ainakin uskon niin. Mie haluaisin nyt pomppia tasajalkaa paikoillani ja purra jotain. Luulen, että se helpottais ja voisi taas hymyillä sitten normaalisti. Valivali.. mun on pakko jatkaa taas, et pääsee kotia edes joskus.. Pahoittelen mun avautumista. Bye.