Mä nauran täällä kaksinkerroin joka toiselle asialle.. kohta naapurit huolestuu, kun mä kikattelen parvekkeella itekseni. Mut tuli mieleen yks juttu tänään duunista, kun tytöt yritti houkutella mua syömään eilen safkiksella, mutten kerinnyt ja tyydyin hakemaan patonkia jätkien kanssa. No, he olivat käyneet syömässä ja menneet sen jälkeen aurinkoon istuskelemaan. Siinä vieressä oli ollut auto, Lexus. Juuri aiemmin oltiin puhuttu siitä, kuinka vaikea miesten kanssa on välillä puhua.. (tää juttu on jo eri, en jaksa sitä selittää nyt) He olivat sitten höpötelleet siinä, kunnes ykskaks se auto oli puhunut. Molemmat olivat katelleet toisaan siinä, et kuulit säki ton !? He jatkoivat juttelua, kunnes se auto oli taas sanonut jotain "viper system" tietokonemaisella äänellä. Tänään sitten kikatettiin täysin sitä, et kuinka pohjalla sitä on, kun sitä joutuu alkamaan keskustelemaan auton kanssa! Hehhee. Sitten tuolla parvekkeella, kun istuskelin ja muistin tuon, aloin nauramaan ihan täysiä. Oli pakko hakea puhelin ja selittää juttu ystävälle, et pysty nauramaan jonku kanssa.. muuten tulee kohta piipaa-auto ja vie mut pois.. :o)

Anyway, tuo oli hyvä juttu, jos joku nyt ihmettelee et mitä mä taas sekoilen.. *selittelee*

Mut toinen asia, mä olen yrittänyt tulkita mun tuota Tammerfest-unta. En löydä mitään netistä unisanastoa.. prkl. Jos joku tietää löytyykö sellaista, olisiko ystävällinen ja kertoisi minulle, ettei mun tarvitse koko yötä ettiä. Tunnetustihan mä en nuku ennenkuin olen asian selvittänyt. Jipii ;o)

Löysin tämän, mutta liian suppea, en pysty analysoimaan.. :o)

Ps. En imuroinut!

t. ylipirteä touhupeppu