Neiti on tällä hetkellä ajatuksissa matkalla jonnekkin, mikä ei ole vielä tiedossa.. Jotain on tapahtunut mussa tämän sinkkuuden aikana.. Sana ehdoton, tulee ekana mieleen. Olen iskoistanut mieleeni kovin yhden lauseen "Kaikki vain loksahtaa paikolleen.." ja jos niin ei aina käy, olen suojautumassa muurini taakse. Avasin äsken punaviinin, hyvää Chileläistä. Mun pitäisi olla jo suihkussa ja Hurinan kesäbileissä. Tämän päivän olen päättänyt antaa itselleni, ajatuksilleni ja uusille kokemuksille. Viime yön kosketukset tunnen yhä ihollani.. mutta en osaa selittää, miksi osa niistä ahdistaa. Tunnen sormieni ympärillä yhä ponnarin, kun aamulla haliessa sitä pyörittelin.. ja nuuskutin. Osa hetkistä vie mua, osa jättää paikoilleen. Osa musta kaipaa jotain, mitä tämä ihminen ei välttämättä pysty tuomaan. Tiedän, että on minusta itestäni kiinni, jaksanko antaa hänen yrittää edes tuoda sitä. Sekainen tunne, molemmilla. En tiedä. On hän kuitenkin ihana. Ja vaikea. Niinkuin minäkin.