Mä en tiedä, mitä mussa on tapahtunut.. muttamuttamutta.. en tiedä, miksi mua ahdistaa mun vanhemmat kirjoitukset nyt. Mä en oikeasti tiedä. Mun sisässä on paljon asioita.. tunteita, joista haluaisin kirjoittaa.. ja kirjoittaa lisää ja vieläkin lisää.. mutta joka kerta, kun aloitan, ne muuttuvat vain pieniksi otteiksi, hetkiksi mun elämästä. Mä haluaisin olla avoin.. mutta en enää tiedä.. uskallanko. Mä en tiedä pelkäänkö mä itseäni vai niiden aiheuttamia reaktioita. Mä olen oikeasti liian kiltti. Ja välillä mä kärsin siitä tosi paljon. Ja kuitenkaan, en pysty edes kirjoittamaan siitä, miksi kärsin. Ja mitä pelkään. Mä rakastan kirjoittamista tänne.. mutten enää tiedä.. kannattaako mun enää kirjoittaa.. kun en tiedä voinko kirjoittaa suoraan sielustani, sydämestäni. Mä en osaa peitellä. Enkä halua peitellä. Joko mä kirjoitan kaikesta täysin ittenäni tai en ollenkaan. Niin se menee oikeassa elämässäkin. Kaikki tai ei mitään. En tiedä. Mietin......