Mä olin/olen hyvä rinsessa, äidin ja isän pikku muruliini, oikea enkeli. Oikeasti! :o) Mä söin kiltisti, mä nukuin kiltisti, mä touhusin pihalla niinkuin kiltin pikkutytön kuuluupi touhuta eli pelasin fudista systerin pojan kanssa (13 vuotias), kävin kävelyllä, otin kuvia, otin aurinkoa, luin kirjaa, pelasin korista taas systerin pojan kanssa, leikin haukun kanssa, kävin uimassa, söin mehujädeä, nukuin lisää, luin lisää, taas söin (joka aamu sain mannapuuroa ja mustikkakeittoa.. nammmmmm) ja sitten tulin kotia äsken. Voiko muka joku väittää etten ole ihan enkeli..? hä? :o) Nyt jatkan tätä kilttiä linjaa ja siivoan (taas..) Mä en jaksais odottaa et voisin olla jo vähän tuhmempikin.. ;o) Siis loistosäät! Muutamana hetkenä kyllä nielin kiukkua, kun mietin et voisin olla provinssissa, mutta sitten tyydyin taas rinsessa kohtalooni. Nyyh! Nyt rukoilen jussiksi ihanaa säätä, kun neiti painaa kaasua torstaina kohti Savonlinnaa.. Ai niin! Olen mä analysoinnut noita sääkarttoja.. noi mitään tiedä, torstaina jatkuu hyvät säät, olen päättänyt! :o) Hmm.. olen levännyt ja sen kyllä huomaa.. energiaa on taas kuin pienessä kylässä.. nyt pitäisi löytää parempi kohde hukata sitä kuin siivous.. mutta kaikki aikanaan.. siihen asti mennään näillä. Haleja babet! :o)