Pitkästä aikaa.. nää saa kyllä aina hymyilemään.. näillä sanoilla ihanaa perjantaiaamua ja tuhinaa kaikille! :o)

Myönnä että olet seonnut - Hmm.. enkö ole myöntänyt jo monta kertaa, okei.. myönnetään viel kerran.. Olenolen!
Aforismeja elämästä - Juu, mun elämästä niitä saa kyllä tosiii paljon, antaa mennä vaan.. (voi kertoa mullekki)
Aforismeja tunteista - Noita löytyy! Ja paljon! Joka hetki aina uusi.. jipii.. (yhä voi kertoa)
Ajatuksia - *laulelee Uniklubin rakkautta ja piikkilankaa...*
Antakaa määki huudan - Arvatkaapas huudanko mä, jos on sellainen fiilis..? Hä? :o)
Ja lounastuuli lämmittää mun huulii - Aah, mun lempilause tuosta biisistä.. toi on vain niin täynnä hellyyttä. Ihana!
Kirsch verho - Öö.. What..? *on ihan blondi*
Kummeli antakaa määki huudan - Ja taas huudetaan! Jackpot on ihan loistava ;o)
Kun mökkimakkaraa maistaa ja iltaaurinko - *hymyilee, kun miettii tota kaksimielisesti mutta ei myönnä mitään.. hehhee*
Oma alastonkuva - IIK! Täälläkö ja musta.. nouway, never ;o) Kaikki ei ole tarkoitettu kaikkien nähtäville.. lällää!
Selän hymykuopat - Uuh.. noi on muuten aika kiihottavat kohdat.. eteenkin jos niitä tutkii kielellä.. *shit.. lähtee taas lapasista*
Skorpioni - Minä! Villi&vaarallinen!

Että näin tällä kertaa ;o) ja nyt täytyy taas jatkaa duunia.. Bye!