Jejjejee. Hmm.. Tää on todella tyhymä idea. Kirjoittaa hirveisssä fiiliksissä tänne. Mut kaikki o jaettava. Myös tämä :o) Hmm.. miksi kaikki pitää jakaa. Ei tarvi. Muta teki mieli kirjoittaa kerran vielä enne vanhaa vuotta. Jeii! Tuli sit verettyä vähä kelekalla. Jos muilta kysyy, sieltä tulee "Ai vähä". Mä kun kun hyppäsin murun selkään ja vedin sen käyntiin. Siis MÄ! Se o sentään 700 MXZ. Pikkuisen vaikea vetää käyntiin. Kokeilkaa!"! Ai muijakelkka. No anyway.. neiti lähti kiitään salamannopeasti koti mäkeä ja katoin, hitto tuolla o iso puupino. Mä hyppään sen yli! Jee. Loisto idea. Nooh.. Miehän laitoin hanan pohjaan ja valmistauduin hyppyyn. Paskat. *Tähän väliin vähän olavia.. "mullahan on kaikki mitä tarviin.. virtuaalirakkaus ja lauantai on drive in"* Se oli pehmeä puupino ja neiti sekä kelkka lensi. Terveellistä näin kipeeänä. Mut mie vain hypin ja nauroin, eka tiputus ohi. Jees. Ei paineita ja lisää tätä. Järvi oli ihan sula, en oikeasti uskaltanu sinne. Sit kiihyttelin ympäri ja ämpäri. Täällä maalla on ihanaa. Mä muutan tänne joskus. Lupaan. Ny ollaan ystävien kanssa juhlimassa uutta vuotta. Mie oon vähä huonopäinen ja tää lääkekuuri. *selittelee*. Join lasin glögiä ja lasin punkkua ja sit se oli menoa. Neiti kännissä. Hävettää tää järjetön viinapää. kello on.. öö.. 21:23.. Ja mie fiilistelen. Jei!! Baariin vasta 12 jälkeen ja siihen asti pitää yrittää olla kiltisti. Niinkun enkeli o aina ;o) Mut hyvää ja riehakasta uutta vuotta.. varokaa darraa.. isohali ja isoiso suukko. Neiti katooaaaa.. byre ;o)