Fiilis on ollut koko päivän todella hyvä. Vaikkakin vähän väsynyt. Parin yön univelat alkavat nyt sitten kostautua ja kävelen kahvikuppi kädessä muka touhukkaan näköisenä ja hieron simmujani. Ja taas kello on noin hiton paljon.. pitää vielä lähteä saunaan. Sauna tuo rauhallisen ja vielä unisemman olon tässä tilassa. Mä olin päättänyt yhden asian. Etten ota yhteyttä, en laita viestiä enkä soita. Ja se piti. Mä en luokittele mun eksääni mun ystäväkseni ja olen sen hänelle kyllä kertonutkin. Kuitenkin sain päivällä jo puhelun.. illalla toisen.. Oli itseasiassa ihan kiva jutella. Vähä niinkuin jollekki kaverille. Mutta ei kuitenkaan. Mä en kokeillu missään kohtaa kepillä jäätä ja sain pidettyä myrkkypiikkini ihan matalana. Mulla oli ihan jees olo. Toinen oli sitten kyllä vähän oudompi.. mutta ehkäpä noitakin tulee välillä eteen.. Kai. Selitin hänelle tomerana, ettei mun elämään mitään miestä oo tulossa.. kun mulla on jo niin hirveän pitkä kriteerilista. Ja etten mä ala leikkimään mitään. Mä olen onnellinen näin. Jotenkin toinen oli hassu. Sanoi, ettei mun lähelle muut pääsiskään.. mutta hän pääsis. Niin varmaan joo. Tiputin hänet kyllä aika lahjakkasti pilvistä. Vetosin myös horoskooppiini. Se ei kuulemma auta. Mut toivotettiin tervetulleeksi 2000-luvulle elämään 1600-luvun astrologiasta. Piiloudun kuulemma usein horoskooppini taakse. Oliskohan siinä sitten jotain perää vaikka..? En väitellyt liikaa. Halipäivänä ei tarvitse kyykyttää eksää. On se kuitenkin.. Eksä. Mut nyt saunaan ja unille.. olo on ihan sekainen. Hyvää yötä ja bye.