Ystävä oli laittanut tämän mailiin ja koska olen kiireisenä neitinä unohtanut tehdä huhtikuun paljastukset, olkoon tämä nyt sitten sellainen..

1. Kun astut sisään ulko-ovestasi ja katsot vasemmalle, mitä näet?
Naulakon ja sen takana alkaa olohuone..

2. Osaatko sanoa kalenteriin katsomatta monesko päivä tänään on?
Juuh.. 19.4.2006..

3. Kun katsot ulos keittiösi ikkunasta, mitä näet?
En mitään.. ei ole ikkunaa.. minulla on avokeittiö.. ;o)

4. Mitä tavaroita löytyy kylpyhuoneen peilin läheltä? 
Käsisaippua.. ala palmolive, hammasharja, vaha, lakka, ripsientaivutin, ihonkuorinta(hellintä)aine.. jne..

5. Mikä on kotisi ihastuttavin yksityiskohta?
Hmm.. koko koti..? Okei.. taotut metallikynttilököt seinällä: Aurinko ja kuu.

6. Oletko tyytyväinen kotisi sisustukseen?
Juu.. mun näköinen.. mustaa.. valkoista.. harmaata.. sinistä.. luonnonvalkoista..

7. Petaatko sänkysi joka aamu?
Noloa.. mutta en kerkiä aina.. :o)

8. Mitä löytyy sänkysi alta?
En uskalla kattoa.. mörköjä..?

9.Kuinka monta kertaa annat kännykän soida ennenkuin vastaat?
Vastaan heti, kun vain löydän jomman kumman niistä.. yleensä ne on jossain pöydällä ja pompin ja etin..

10.Suosikkikeksi?
Hmm.. Onko sellaista kuin suklaamuru vielä.. jos on.. niin se. Syön harvoin keksiä.

11.Päivämäärä jonka jatkuvasti sekoitat?
En taida paljoa sekotella.. olen aika tarkka tollaisissa asioissa.

12.Onko sinulla salaisuus, jota et ole kertonut kenellekään?
On.. Minun salaisuus..

13.Viimeksi syöty ruoka?
Eilen pizzaa.. tänään leipää..

14.Tuletko toimeen vanhempiesi kanssa?
Tulen ja todella hyvin. Ovat niin rakkaita ja voin puhua heille kaiken... paitti.. et faija ei ylisuojelevaisena vieläkään tiedä, että mulla on oma kelkka.. hyi mua.. :o(

15.Kuinka monta tuntia nukuit viime yönä?
Olen nukkunut nyt vähä huonosti.. varmaan jotain 6 h..

16.Miten reagoit kun sinua yritetään iskeä?
Menen hämilleni.. nostan hälyytystilaa ja suojakilpeä.. ;o)

17.Milloin olet viimeksi itkenyt?
Lauantaina..

18.Mitä teet jos törmäät exääsi?
Sanon sille moi ja hymyilen.. Heh.. :o)

19.Millainen vaatetus juuri nyt?
Mustavalkoiset kukkahousut ja musta neulepaita, joka paljastaa olkapäät.. ja mustavalkoraidalliset nilkkasukat jalassa.. loppuja en kerro..

20.Mitä teit edellispäivänä?
Olin duunissa ja himassa kaikkea.. liian vähän kuitenkin..

21.Kuinka usein käytät alkoholia?
Joskus.. joskus olen pitkään ottamatta, joskus innostun..

22.Mitä teet talvilomallasi?
Ekalla olin lapissa ja tokalla keski-suomessa kelkkailemassa..

23.Mitä olet oppinut itsestäsi viime aikoina?
Jaa-a.. no ehkä parikin asiaa.. a) tietyt periaatteet on tehty ainakin kerran elämässä rikottavaksi, jotta voi taas tutkia itseään ja jatkaa kasvamista.. ja b) olen oikeasti ihana tämmöisenä kuin olen, vaikka välillä olen kysenalaistanut hassun luonteeni.

24.Uskotko evoluutioon?
Uskon..

25.Surullisin uutinen mikä sinulle on kerrottu vuoden sisällä?
Niin monen ystäväparin ero.. :o(

26.Mukavin asia mikä sinulle on tapahtunut vuoden sisällä?
Löytää oma elämä uudestaan..

27.Mitä sinulle sanottiin viimeksi?
Mä soitan sulle myöhemmin uudestaan..

28.Valvottaako täysikuu?
Välillä ja tekee levottomaksi.

29.Onko sinulla mielipidettä Matista ja Mervistä?
Eipä oikeastaan.. näin niitä viikonloppuna vilaukselta ravintola Sahassa..

30.Kerro yksi tai useampi positiivinen asia tästä päivästä!
No yksi asia on ainakin se.. et duunivarastolla on töissä hiton hyvännäköisiä miehiä! Näin tänään ne ekaa kertaa.. ja toinen on.. mun hullu luonne.. ja sen tuomat tilanteet elämässä. Hehhee.. Salaperäistä.. mutta.. ihanaa ;o) Ja toinen ei siis liity noihin varastohemmoihin. Ne oli vain piristys!

Jaaha.. no niin.. mä sitten toivon oikein syvästi, että saan muutkin innostumaan tästä.. joten.. Anada, Fee, Mama, Neo, Mariia, Jaci ja vaikka K vastais tähän. Ja muutkin jotka lukee ja innostuu!! :o)

Mulla taitaa olla itelläkin muutama haaste vielä jonossa.. pitääpä hoitaa neki pois piakkoin. Bye taas.