Mä olen vertaillu tuossa jo jonkin aikaa iPodia ja Creativea.. ja mun blondipääni alkaa olemaan jo ihan sekaisin. Mun pitkään palvellut ämppäri raukka ei enää toimi kunnolla juostessa ja nappejakin pitää pitää kiinni korvissa samalla, kun juoksee. Tai aina, kun on pakkanen.. jumitus ja tiltti. Huoh. Mä en vain voi juosta ilman musiikkia.. enkä kulkea duunimatkoja.. enkä jne.. Nyt on pakko alkaa hommaamaan uus laite. Jos nyt joku teistä tietää näistä jotain tai on kokemusta, otan ilomielellä vastaan mielipiteitä. Ystävä poppoo suosii Creativeä ja Zeniä, muttamutta.. Niin.. en tiedä. Olen katellut näitä:

Creativen Zeniä ja Muvoa.. Ja iPodin Shuffea ja Nanoa.. (musta 4gb)

Zeni on mun mielestä ehkäpä hiukka liian iso kooltaan..? Muvo taas tuntuu lelulta..? Shuffle.. ehkäpä liian vähän tilaa..? ja Nano taas.. tarviinko mä nyt sellaista kuitenkaan..?

Pääjutut: Pieni ja tarpeeksi suuri :o) Ja hinta vs. laatusuhde..

Neiti kiittää.. ja jatkaa taas..