Meillä on täällä mieletön väittely/muistelu, kuka lauloi biisit: Life ja Africa. Kertokaa ny kuka se oli..? En muista millään, en edes nopealla googlettamalla löytänyt. Yks väittää, et se oli Erotic.. Ei voinut olla...? Hä?

Meneehän nämä duunipäivät näinkin. ;o)

[Edit] Se oli sitten E-Type. Tiklunen muisti :o) Kiitos vieläkin. Mä muistan tuon biisin erityisesti yhdestä asiasta.. siksi osaan senkin ulkona. Silloin joskus muinoin, kun olin vielä eksäni kanssa ja olen jo silloin ollut tulisielu ja hiillyin jostain.. en muista mistä.. niin otin auton keskellä yötä ja ajoin lähimmän amiksen pihaan, jossa oli myös sellainen harjoittelurata.. kävin sitten eka ajelemassa sitä ihan hiilenä ja sit vedin auton parkkiin ja avasin kaikki ovet ja huudatin tota biisiä.. monta tuntia.. istuin asfaltilla ja autossa vuorotellen ja painoin repeatiä. Silloin mua vitutti. Mutta, kun palasin takaisin.. olin jo leppynyt. Todella harvoin hiillyn noin. Mutta silloin hiillyin. Argh :o)