Hmm.. mä olen ollut poissa. Välillä on hyvä olla poissa ja keskittyä elämään tätä ihanaa elämää! *hymyilee* Mutta mä olen tainnut kiusia jotakin siellä sun täällä.. ja on pakko kait tehdä naisen työ ja antaa oma osuus asiaan.. Hmph. Osaisinpas olla joskus edes kiusimatta. Mutta ei. ja sit kärsitään..

Sarjassamme toukokuun paljastukset:

1. Rakastan Halloumijuustoa grillattuna valkosipulileivän, tomaatin ja salaatin kanssa. Nam.

2. Minulla on neljä kummilasta, yksi poika ja loput tyttöjä.

3. Yksi ihana ihminen saa masuuni perhosia..

4. Toinen nimeni on.. sama kuin periaatteessa eka.. koska mua kutsutaan toka nimelläni. Hih... ;o)

5. Ja pakko kai se munkin on sitten iskeä nää kehiin.. ja ilman meikkiä.. mut kuva on otettu niin hassusta kuvasta, ettei mitään rajaa.. *näyttää kieltä* Jei! Mä tein sen... vaikka vähä pelottikin.. hui. Olen myös välillä vähän hannari.. kai. Tai ujo.. *miettii* Tai jotain. ..

79465.jpg

Mun harmaat simmuni..