Anada haastoi minut mukaan Weird Habits -meemiin. Pitäisi siis paljastaa 5 omituista tapaani ja haastaa 5 uutta tekemään samoin..

1. Lahjojen persoonallinen paketoiminen.

Mulle on vain järjettömän tärkeää, että paketit ovat söpöjä, persoonallisia, täynnä yksityiskohtia, jotka muistuttavat saajasta. Tarroja, runoja, kuvia. Narun laittamisesta puhumattakaan.. Huoh. Se vain on tarkkaa. Sama itseasiassa pätee kortteihinkin..

2. Laulujen uudelleen sanoitus.

Kun kuuntelen biisiä, jonka sanat, eivät ihan osu paikoilleen. Mulle tulee mieletön tarve sanoittaa se uudestaan. Pienillä muutoksialla saan yleensä siitä "minun" version. Juu.. Tiedetään..

3. Pöljiä lupauksia voiton puolesta.

Kun kattelen urheilua ja on niin pienestä kiinni voittaako suomalainen. Lupaan ja vannon tekeväni jotain todella tärkeää, (nimeän kyllä sen aina siinä yhteydessä) tiettyyn päivämäärään mennessä, jos vain esim. "Janne" voittais. ja jos en tee, sitten voi tulla iso rangaistus. Pitäiskö jo alkaa piiloutua.. ;o)

4. Torkkuherätyksen järjetön painaminen.

Olen täysin toivoton tapaus heräämään. Minulla on kaksi kelloa soimassa, molemmissa torkkuhälyytykset. Toisessa 10:n minuutin ja toisessa 6:n minuutin. Pystyn huudattamaan molempia torkkuja ihan kevyesti parikin tuntia. Kun ne ekaa kertaa soi, haen kellot lähemmäs ja pidän ne kädessä. Välillä laitan ne tyynyn alle tai kainaloon. Painan niitä kiinni salamannopeasti, enkä edes käy hereillä koko aikana. Ja nukahtamiskykyni on kahdehtittava. Voi sitä toista raukka, joka yrittää nukkua siinä vieressä.. Heh.

5. Mä juon hirveesti kahvia, vaikka en kuitenkaan juo.. :o)

Tämän mielipiteen antoi kaikki läheiset. Ihan kaikki. Mä tykkään kahvista, mutta usein "unohdan" juoda sen kokonaan. Aina tulee jotain kivaa tekemistä. Ja joka kerta otan uuden mukin ja sieltä suun täältä löytyy kuppeja, mitkä ovat puolillaan maitokahvia. Tää on kyllä niin totta...

Ja haaste heitetty eteenpäin:

Mari (Osoite salainen..;o)) Nocku, Jaci, Poika ja KB.