On yksi asia ylitse muiden.. joka on hiton vaikeaa sinkkuna. Seksi. Tarkoitan nyt erittäin hyvää seksiä, en mitään parin tunnin sinnepäin touhuamista. Parisuhteessa sitä sai aina, koko ajan, jatkuvasti.... Ja se oli erittäin loistavaa, ihanaa!! Mut nyt, nyt vain kärsit. Tai siis mä kärsin. Tää on ihan kamalaa. Ihan sama mitä teet, koska ajan mietit huulia iholla.. niskassa.. kaulassa.. jne...... ja ei tuu mitään. Ja mä en nyt todellakaan halua alkaa seurustelemaan sen takia, et saa loistavaa seksiä. Olen myös erittäin huono pelkissä seksisuhteissa, kun olen niin herkkä. Mut kohta mun kroppa vaatii virittelemään pelkän, ihanan, nautinnollisen seksisuhteen.. sellaisen villin & hellän. Mä olen ihan sekaisin täällä. Pahoittelen ;o) Ääh.. taidan jatkaa siivoamista.. (siistii..) Rasittavaa :o)

t. neiti skorppari