..mietiskelen elämääni. On hassua elää tätä mun elämää, oikeasti. Esimerkkinä vaihdos iloisesta, energisestä, aurinkoista neidistä sähiseväksi, silmiä siristeleväksi, kiukkuneidiksi on uskomattoman nopea. Muutama hassu minuutti ja mun mustavalkoinen maailmani vaihtaa paikkaa.. ja ennen tuota vaihdosta olen miettinyt, analysoinnut jotain asiaa paljon, lähes puhki. Viimeinen tie purkaa se on hiiltyä ja rauhoittua.. kiukkuisena saa asioihin eri näkökulman ja sellainen mieletön turhautuminen väistyy.. tai ainakin näin koen sen. Olisi joskus ihanaa olla sellainen tasainen.. iisi tapaus. Voisin verrata tätä oloa rakastelun jälkeiseen oloon joissakin määrin. Mä tunnen hirveän syvästi pienetkin asiat ja joko se vahvistaa&ympäröi mua ja nään asioita sellaisen hehkun läpi tai sitten se on paino, kivi mun sisällä, joka vie mua syvyyksiin, pimeään.. ja kun vapaudun siitä, olen raukean väsynyt, onnellinen. Mä tiedän, että mun on elettävä juuri näin. Eteenkin nyt, kun olen ns. yksin. Ei ole sitä kainaloon ottajaa, otsaan suukottajaa, hiusten pörröttäjää, ihon silittäjää... jonka pieni hipaisu saisi mun kropan värisemään ja mikään asia ei tunnu mahdottomalta totetuttaa. Tai rakastelun jälkeen.. mulla ei todellakaan ole murheita, ei mitään sellaista mikä ei järjestyisi tavalla tai toisella.. mä en nää edes silloin mahdollisuutta, etteikö se järjestyisi. On vain välillä raskasta kantaa kaikki yksin. Ystävät ei kuitenkaan pysty siihen, mihin pystyy ihminen, joka on ainutlaatuisella tavalla rakas. Ja kun ei ole tätä mahdollisuutta, mie oon vain tulisielu kiukkupeppu.. joka onneksi yhä leppyy nopeasti. Hassuinta ehkä on, et kun olen niin kiltti, mulle tulee paha mieli jos kiukuttelen liian pitkään, välillä koko kiukuttelusta tulee paha mieli. Ja koskaan en pysty menemään nukkumaan vihaisena, mä olin kai unelmapuoliso. Pitää osata tapella, mutta pitää osata myös sopia. Voitte vain uskoa, kuinka salamat lentelee kun tää neiti hiiltyy, mutta sen jälkeen tulee kyllä hellyyttäkin.. Tosiiiiii paljon.. Niin, minun elämää.. *irroittaa hiukset sormien ympäriltä ja jatkaa taas duunia..*