Vaikka olin päättänyt sanoa ei, sanoinkin ei.. mutta ei se ei sana auttanut, ei. Piti käyttää luovaa ratkaisumallia ja alkaa hakemaan siihen hommaan osavaa äijää.. Kaikki kaatu mulle, yllätys. Mä olen taistelija, selviydyn kuitenkin.. on pakko, ei pysty luovuttamaan.. ei millään. Neiti täydellisyyteen pyrkivä. Raskasta, mua.. Tiistain ressi sai aikaan aivan loistavan flunssan. Nyt kaipaan lämmintä kainaloa.. itseasiassa huudan sitä äänettömästi. Tuskin kukaan kuulee. Viime yönä kuumeessa istuin saunan jälkilämmössä.. oli niin kylmä, kuin olisi ollut kova pakkanen ulkona.. istuin saunassa peitto ympärillä ja kattelin ikkunasta.. Kipeänä yksinäisyys lyö kasvoihin. Kyynel valui poskelle.. ajatus itsestä siinä lautemella peiton kanssa vei.. tääkö on mun tulevaisuus.. etsin kainaloa, johon käpertyä turvallisesti.. ja löydän itseni saunasta.. voi huoh.. sanat ei riitä kertomaan tuota huoh sanaa.. Aamuheräminen oli rankkaa, kaksi ekaa tuntia duunissa olin hupparini alla hengittämässä carmolishöyryä.. toisessa mukissa sinistä höyryävää vettä, sen saa iskemällä puoli askia mynthoneja kuumaan veteen.. vuorotellen hengittelin niitä, lämmittelin lisää ja taas hengittelin.. koko atk-osasto oli huurussa mun höyryistä.. kaikki ties, että mun oli pakko pysyä siellä... silmistä näin, kuinka he olisivat halunneet viedä mut kotia nukkumaan tämä pois.. mutta en voinut lähteä.. taistelin.. vielä huominen.. sitten se on ohi.. huominen, asiat kuntoon, kodin kautta haastatteluun.. ei, en ole vaihtamassa duunia.. otan toisen rinnalle.. unelmia varten, mä haluan toteuttaa ne ja tämä on ainut vaihtoehto.. joku päivä haluan tuntea sen vapauden unelmani kanssa. En pysty selittämään sitäkään tunnetta. Liittyy yhä siihen, että haluan elää.. tuntea.. en katua. Kylmät väreet menee pitkin ihoa, on aika lämmittää lisää rohtoja.. kaikesta huolimatta hymyilenkin, väsyneenä kylläkin. Välillä elämä koettelee, silloin pitää kaivaa varavirta ja päättää selviytyä. Niin helppoa se on, kun sen päättää.. Kai. Sano, että se on niin.. silloin mäki jaksan paremmin uskoa. Pyörittelen kädessä olevaa mustaa nauhaa, jossa lukee "nou hätä". Niinpä. Hyvän yön tuhinat nuhaneidiltä. Bye taas..