Just nyt mä hymyilen. Mä juon kahvia hassulla tavalla mummotyyliin ja hymyilen. Mä pyörittelen hiuksia sormien ympärille ja hymyilen. Mä silittelen haukkua varpailla ja hymyilen. Mä kuuntelen Alter Bridgeä ja hymyilen. Mä tiedän, että illalla pääsen taas saunaan ja hymyilen. Mä olen tunnin päästä lentokentällä vastassa mun siskoa ja yhä hymyilen. Mä olen vain jotenkin hassulla tavalla onnellinen nyt ja siksi hymyilen. Mä tiedän, että kaikki järjestyy ja se saa mut onnelliseksi ja hymyilemään. Tämä blogi antaa mulle niin paljon mahdollisuuksia käsitellä/pyöritellä asioita ja samalla se antaa mulle lisää voimia. Ja niiden voimien ansiosta mä hymyilen, nyttenkin. Ja sinä, kun luet tämän kirjoituksen, ajattelen sinua ja hymyilen. On jotenkin ihmeellistä, että mun hassut ajatukset kiinnostaa ketään.. Tosi ihmeellistä. Siksikin hymyilen. *painaa nenän sun nenää vasten, tuhisee ja hymyilee* Kiitos, että olet siinä..