Tämän päivän voi tiivistää duunikavereideni sanoihin "Hani.. älä pliis nuku enää 11 tuntia viikolla". Siis mun olo on virkeä. Tosi virkeä. Ja tää on siistii. Ei mitään tietoakaan normaalista aamu-unisuudesta. Pingping. Peipposolo :o) On tietenkin ymmärrettävää heidän käytös, jos itse ei ole nukkunut yötä kunnolla ja neiti pirteys käy pomppimassa tuotannossa ehdottamassa vedettäiskö rullakoilla aika-ajat. Vain yksi suostui. Tylysiä. Seki vasta, kun on juonut pullon kossua. Mä kyllä käytin tilannetta törkeästi hyväksi. Kysyin, jos mä myös juon pullon kossua, voinko sitten vetää ne aika-ajot trukilla. Saan kuulemma, jos olen vielä pystössä. Hmph. Miten sais viinapäätä vähä paremmaksi..? En jaksais kyllä alkaa harjoittelemaan. Mutta haluaisin kyllä kokeilla formulatyyliin tota trukkia. Oon himoinnut jo pitkän aikaa, että pääsen ajamaan sillä, mutta en oo saanut lupaa. Uskomatonta, kuinka paljon energiaa riittää ottamaan kaikenlaisia asioita vastaan, kun on nukkunut hyvin. On ollut hankaliakin tänä päivänä. Jos olisin ollut väsy, olisin varmaan suunnitellut, miten saisin kieroiltua esimieheni katolle kanssani, niin että mä roikottaisin sitä jalasta ja se "vahingossa" tippuis alas. Se ei taaskaan ole sinut ittensä ja koneen kanssa. Eteenkään ittensä. Mutta tänään olen vain hymyillyt ja halinut kaikkia.. (En esimiestäni) Kaikki tarvii joskus huomiota. Jopa työkaverit. Hmm. Ehkä mun pitäis jatkaa duunia ja olla hiljaa. Tänään on vain hyvä päivä. Ihana sellainen. Ai niin, en muuten käynyt tänään siwasiwasiwassa.. Luulen, etten olisi kestänyt sitä kokemusta nyt. Viime yön unet olivat taas liian levottomia. Ja ens yön olisivat olleet jo vaarallisia kämppikselleni. Joten päätin sääliä häntä ja syödä kiltisti mysliä ja juggea... ;o) Bye again.