Mä olen varmaan tämän seudun ainut hullu, joka juoksentelee haukun kanssa kilpaa pihalla -24 asteen pakkasessa tällä vaatetuksella. Valkoinen virkattu pipo päässä, jalassa punaiset juoksulenkkarit, (Ihan popit, tosi kevyet ja maksoi viime kesänä 20 euroo.. löysin Jämsästä) päällä musta toppatakki, valkoinen äidin kutoma poncho sekä tietenkin snoopypyjamahousut. Valkoiset, jokka ihan täynnä snoopy -kuvioita mustalla.. Ja ämppärit korvissa. Tietenkin. Mä uskon kahteen asiaan a) Joku kaunis päivä naapurit soittaa oikeasti sen piipaa-auton ja mut viedään pois tai b) Törmään elämäni mieheen tuolla varustuksella ja hän rakastaa mua kiihkeästi loppuelämänsä ajan. Ihania ajatuksia. Olisipa elämä tuollaista. Jos et törmää ihanaan seksikkääseen herkkään kiihkeään hellään ajattelevaan mieheen, kun kusetat koiraa pihalla, niin sitten joudut lepokotiin. Tai jonnekkin. No voi voikukka. Pieni keskustelu mesessä tämän päivän tapahtumista systerin tyttären kans.. äsken.. (joku jo kerinnyt juoruta sillekki.. eikä ole edes mitään juoruamista) Mä olen sanaton. Pakko pastata vähä tähän.. Uskomaton tyyppi.. ;o) Mä alan huolestua itseni puolesta. Oikeasti. Huohh. Apua, pelastakaa mut.. Mua pelottaa jo. Taidan karata peiton alle piiloon. Hui! Välillä on vain vaikeaa olla onnellinen sinkku ;o) Unia..

L sanoo: no täti koska teil treffit  ???

Hani sanoo: älä viitti.

Hani sanoo:

mä en ole perustamassa päiväkotia

Hani sanoo:

vieläkään.

L sanoo:

no miks et

L sanoo:

iteppä menit taas lankaan

Hani sanoo:

hei.. yli 10 vuotta..

Hani sanoo:

no en mennyt, sillai kuitenkaan.

L sanoo:

sou

Hani sanoo: älä... oikeasti. Olen liian vanha.

Hani sanoo:

ja piste.

L sanoo:

et edes oo höpö höpö

Hani sanoo:

no oonpas.. mieti ny :o)

L sanoo:

et oo jos se nappaa niin se nappaa

L sanoo: no hei, mieti nyt SE tykkää vaan susta

Hani sanoo:

mistä sä tommoista oot päähän saanut?

L sanoo:

no.. ei kai se hakeutuis sun seuraan ja tulis vielä teille jos se ei susta tykkäis ??

Hani sanoo:

mut jos se halus vain keskutella ja viettää aikaa loistavassa seurassa..? ;o)

Hani sanoo:

Hä?

L sanoo:

no joo siitäki voi kyllä alottaa

Hani sanoo:

lopeta.. :o)

L sanoo:

no miksi ette

Hani sanoo:

pööh.

Hani sanoo:

haluan Miehen isolla M:llä.

Hani sanoo:

sitten joskus.

Hani sanoo: nyt en edes sitä.

Hani sanoo:

haluan vain joskus hellyyttä, mutta en kuitenkaan tingi tietyistä asioista..

L on juuri lähettänyt sinulle herätteen!

L sanoo: no miks et !? herää pahvi !!!

Hani sanoo:

voi vittu sun kans.

Hani sanoo:

et ala parittamaan mua.

Hani sanoo:

mä oon sun täti kuitenkin. *hymy*

L sanoo:

no miks, ku et  näköjään ite osaa tehdä mitään alotetta

Hani sanoo:

TÄH..?

Hani sanoo:

Oot ihan sekaisin.

Hani sanoo: c

razy babe.....!!

L sanoo:

jees mä o vähän CRAZY

Hani sanoo:

hih.

Hani sanoo:

oot todellakin. Sukuvika. Huoh mikä suku tää on.

L sanoo:

niinpä

Hani sanoo:

mut sovitaanko et tää keskustelu tosta asiasta oli sit tässä..?

Hani sanoo:

murr...

L sanoo:

joo joo

Hani sanoo:

huh :o)

Hani sanoo:

kiitän.

Hani sanoo:

Olen yhä kuitenkin SUN täti. Ja enkeli. :p

L sanoo:

niin todellinen sarvipää enkeli

Hani sanoo:

hmph.. :o)

L sanoo:

joo mut nyt jätetään se, mut tästä kyllä vielä kuuuuulet sen lupaaaaan

Hani sanoo:

*uhkaa purra*