Perjantai. Kolmastoista päivä. Tosi "kiire" duunissa. Olen keskittynyt luovuuteen tänään. Mainostoimistossa on vänkeitä ihmisiä töissä. Törmäsin taas yhteen puhelimessa. Haaveilen jo Juhla Mokasta. Kahvi on nautinto. Maito antaa väriä. Palasokeri  herättää aistit. Välillä elämä on puuta ja heinää. Niinkuin tänään. Onneksi olen puunhalaaja. Heinää en syö. Pääsis jo himaan. Pyjamabileet.

[Edit] Kahvi oli hyvää. Joku pirulainen oli juonut mun maidon. Nautinto ei ollut siis täydellinen. Murr..

[Edit2] TÖRKEETÄ. Yksi asiakas sanoi kesken puhelun, kun kuuli mun kuuntelevan Pelleä, että meeppäs tyttö äänestämään Niinistöä. Kiusi mua radikaalinuoreksi. Olen myös kuulemma hippityttö. Hmph. Mä pidin palopuheen Natosta. Hiljeni se. Ja lupasin lähettää sille Pellen biisin sanat maililla maanantaina. 1-0 mulle. Onneksi se tuntee mut, eikä katoa. Sitä saa mitä tilaa. Ugh. Olen taas puhunut. Perjantait on vaarallisia. Ps. Tein hyvän tarjouksen sille. Eli taas se rakastaa mua ;o)