Istun yhä ihan unisena tässä koneen edessä. Käyn jo totutun tapani mukaan lukemassa muiden kirjoituksia ja kuulumisia heti. On ihanaa aloittaa aamu näin. Ei kiirettä, vain minä, kahvikuppi ja pörröhiukset. Kesken tämän kirjoituksen olen käynyt rapsuttamassa haukkua, hakemassa lisää kahvia, pessyt kasvot, kirjoitellut kommentteja.. Mä olen tehokas siis tänä aamuna. Ja yhä ihan uninen. Mä niin rakastan näitä kiireettömiä aamuja. Uih. Hassu aamu. Mä vain hymyilen ja kirjoittelen tänne ja meseen kilpaa. Sain uuden meseystävän. Mieletön kälätys alkoi heti. Siistii. Tykkään. ja paljon! Olo on ihan kuin pikkutytöllä, kipristelen varpaita ja kierrän hiuksia sormien ympärille. Kohta pitäis alkaa kyl vähä heräilemään ja pomppia suihkuun. Mut on niin kivaa bilettää unisena koneen edessä. On ihan sellainen superhero olo. Jee. Ja on niin mukavaa laulaa ihan täysiä (voi naapuriraukat..) jonkun loistavan biisin mukana ja välillä pomppia ympäri kämppää. Meil on aamubileet haukun kans. Olen levittänyt jo puolet vaatekaapista tuohon sängylle ja mietin, MITÄ LAITAN PÄÄLLE MESSUILLE! Ei mitenkään tarkkaa, miten niin. Haluun olla vain itteni näköinen, mutta kuitenkin sillai näyttää todella hyvältä. Oon ihan sekopää. Ei voi olla näin vaikeaa valita vaatteita. Ei voi. Ja kuitenkin on. Masussa on perhosia. Huijui. En tiedä miksi. Ehkäpä. Tai no.. annetaan olla koko aihe. *hykerelee*. Me päätetiin tehdä killerit meidän ystäville.. kun meillä on (siis mulla ja kämppiksellä) hassut lempinimet. Hmm.. en tiedä kehtaako niitä edes kertoa.. no sama se. ei mua kukaan siitä tunnista. Eli Tiku ja Taku, söpöt maaoravat. Heh. Tulee siitä, kun ollaan molemmat pieniä ja papupatoja. Ja aina vain ääni kuuluu, mutta ketään ei näy. Kämppis varas Tikun. Ja mie sitä sit nyyhkytin. Mun suojelusenkeli nro 2 lohdutti mua, (sama tyyppi keksi nämäkin nimet) et lopussa Taku voittaa aina. Koska Taku kaivaa Tikulla peppua! Hih. Juu.. ehkä mä meen nyt suihkuun ja hiljenen taas. Ai niin. Mun piti selittää toi juttu loppuun, mitä ollaan päätetty. Pieni innokas blondi täällä taas. Niin. Ku mennään messuille, kuulutetaan infossa "Tiku ja Taku etsii Isoa Pahaa Sutta ja sen ystäviä.." Saavat ainakin takas välillä. Ja jos ei mitään tapahdu seuraava kuulutus on puhnumeroilla ja perään, voisiko joku soittaa.. KIHKIH! No ei. ei tota vikaa käytetä. Mutta uhattu on. Lällää. Mut huomenta kaikki. Tää neiti menee nyt suihkuun! Bye :o)