Huomenta jokainen uninen pörröhiuksinen kaveri saman taivaan alla! :o)

Neiti on saapunut duuniin ja ootteleepi lähtöä työmaalle, vetämään piuhaa... Kaikki on valmiina, ämppäri täynnä loistavaa musaa, kahvi juotu, tukka laitettu pikkumyylookille jne.. Eli ready to go. Miehiä saa aina_odottaa... ne on käsittämättömän hitaita.. *tässä kohtaa selittää kädet heiluen, miten ne laahustaa pitkin ATK-osastoa, ettii muka jotain, miettii mitä unohtu.. blaablaablaa* Mä heräsin siihen, et toinen noista soitti ja kysyi, et olenko tulossa hänen kyydillään.. johon mä tietenkin unenpörrörössä, et olen! ja sit tulikin kiire.. kahvia, vaatteet.. heitin äkkiä päälle, mitä käteen sattui, mustat housut, punainen toppi, musta huppari, sukat jne.. hampit vauhdilla ja haukku pihalle.. takas sisälle.. täs kohtaa aikaa oli mennyt 10 minuuttia.. (Neiti on nopea) Kämppis heräili ja katteli mua ihmeissään, kun tungin kannettavaa laukkuun ja etin huulirasvaa.. mä huikkasin sille huomenet ja sanoin, et mä meen nyt.. kiire.. ja se ei vastannu mitään, katteli vain mun peppua.. ja mä irvistin sille ihmeissäni.. sit se sai sanottua, et noillakos housuilla oot menossa.. johon mä, et joo.. miksei..? Kämppis tuumas, et ajattelin vain, kun oot menossa miesten keskelle rakennustyömaata, niin ehkä olisi parempi laittaa sellaiset housut, joista ei näy mun pakaraa.. Mä olin sitten löytänyt käteeni sellaiset housut, joissa on pieni reikä keskellä oikeaa pakaraa.. ja sieltä mun iho sitten kivasti näkyi.. Onneksi huomasi. Mä olisin varmaan iskenyt kynteni työmaalla johonkin, jos olisin yllättänyt jonku tunkemassa sormea mun pakaralle.. Mut tämmöistä Hanilaaksoon.. Ihanaa viikonalkua sinne hymyjen kera. Neiti lähtee nyt. (toivottavasti, noi edelleen laahustaa..) Bye.