Mä oon pieni pörrösekopää. Olen juu. Oon kuunnellut tätä Gwenin biisiä nyt.. hmm.. varmaan 3 tuntia repeatinä. Okei, mä oon vähä outo tapaus. Mutta tää on hyvä. Tosi hyvä. Mä oon ollut pahis ja jumittanut tuolla pihalla ämppärit korvissa, tanssinut  rööki huulessa kohta puoli tuntia taas. Saunan jälkeen. Mutta, pakko päästä ulos fiilistelemään. Yksi pikku ongelma tuli kyl. Punkkulasi jäätyi partsin kaiteeseen kiinni. Piti pelastaa se. Elämä on. Kyllähän noi naapurit soittaa kohta piipaa-auton mua varten. Ja kämppis. Mä olen just tämmöinen aina. Mieletön ylipirteä fiilistelijä. Aina ollut. Siksi oon varmaan porukan yhteenliittäjä. Kaikki on vähä ihmeissään, kun jumitan himassa toista viikonloppua putkeen. Hetki, pitää hakea lisää punkkua. Kämppis pakottaa käymään baarissa. Uuh. Kai se o pakko. Olisi niin kiva voida lähteä vain  pyjamat päällä ja tää virkattu valkoinen pipo päässä. Oon niin hassu, et tykkään bikinien yläosasta ja näitä en suostu ottamaan pois alta. En. Ja piste. Kattelin just, et mitä muka laittais päälle, kun en saa lähteä pyjamat jalassa. Mä haluun pyjamabileet. Ei tarvis aina kiskoa jotain ihme baarivaatteita päälle. Naturel o pop. Mun mielestä. Hmm.. Hurina on saanut haastattelun valmiiksi. Käykkäs lukemassa. Loistava neiti kirjoittamaan kaikkea. Mä tykkään :o) Jatkan kohta. Noin. Se oli hyvä kirjoitus. Yhä tykkään. Mä taidan pitää tauon. Eli bye.. hetkeksi :o)

[Edit] Juu.. hetkeksi. Juostiin haukun kanssa kilpaa äsken pihalla. Mä voitin korkkarilla! Oon ihan kingitar. Heh. Mut tää o vihdoin pikapostaus. Pakko lähteä tutustumaan Tiksin baareihin. Huohh.. EVVK. Siellä on niin vitusti vonkujengiä. Mutta, me biletetään kahdestaan! Ei vonkaajia. Jee. Ny hyvää yötä ja bye :o) Be nice.. me too.