Tänään on mun blogin jonkimoinen juhlapäivä. Kai. Jos 4 kuukauden kirjoittamista sellaiseksi voi sanoa. Neljä kuukautta ja 225 postausta. Ei huono, mutta varmaan puolet niistä on "luettavaa" tekstiä. Eli ei hyväkään. Aika paljon on mahtunut tuohon neljään kuukauteen. Tuntui jotenkin hassulta lukea vanhempia juttuja.. tuntuu, et siitä olisi jo ikuisuus.. kun aloitin tämän kirjoittamisen. Kaipa mä voisin vetää jonkun yhteenvedon tähän.. tältä ajalta.. *hymy* Eli tästä kaikki alkoi.. tuntuu, että tuo maailma on kaukanakaukana harsomaisten verhojen takana jo.. vaikka tuolloin oli vielä välillä.. rankkojakin tunteita. Sen jälkeen joulukuussa kerkesin kirjoittaa kirjeen Joulupukille, tehdä ihan hitosti testejä.. ;o), viettää joulun vanhempieni luona porvoossa ja aloittaa loman maalla. Jotenkin tuntuu vaikealta aloitukselta.. sekaiselta. Tammikuussa sitten neiti innostuikin kirjoittamaan oikein urakalla. Huh. Oli ihanan rentoja loma aamuja, hullua sekoilua perheen kanssa, pieniä iloja ja suuria ajatuksia kilven takaa ja sain tehtyä Hanin kolmionkin. Puu sai mut sekoamaan ihan täysin ja lisäksi tein löytöjäkin. Hmm.. hyviä löytöjä myös unimaailmassa ;o) Tuli myös juotua vähä punkkua.. ja lisää punkkua.. jonka seurauksena unet muuttuivat vielä hassumaksi. Kokonaisuudessaan "hanki nyt jo vittu se elämä" kuukausi kirjoitusten osalta. Liikaa aikaa, liikaa tunteita, liikaa kirjoituksia. Sitten saapui helmikuu ja meinasin aloittaa kuukauden liian rajusti heti kelkan kanssa. Onneksi selvisin siitä ja pääsin (Hitto.. olen unohtanut jatkaa tätä..) aloittamaan kirjoituksen mun miesihanteesta.. (Alkupuhe). Myös helmikuussa löysin loistavia biisejä ja pientä fiilistelyä oli välillä havaittavissa. Jopa unissani löysin ihania kuvia niin namista pepusta.. et meni moneksi päiväksi kaikki sekaisin.. hmm.. ihana se on vieläkin.. Nam. No nämä johtivat vuorostaan taas outoihin ajatuksiin.. ja tekoihin.. Ja sitten oli perinteisen punkun vuoro. En tietenkään voi sivuttaa joka kuukausittaista PMS:ää.. ja sen tuomaa mietiskelyä. Huoh, et on välillä vaikea olla minä. *hymyilee silmät viiruna..* Ja sitten tuli taas lisää ihania biisejä. Ja lisää mietiskelyä.. sekä tietenkin SAUNOMISTA! Tuo kuukausi tuntuu jopa pahemmalta kuin tammikuu. Pakko kai myöntää, että tuolta korostuu aika lievästi sanottuna halipula.. Argh.. on niin väärin, kun on niin hankala luonne sekä tiukat periaatteet, että niiden seurauksena pakottaa elämään ittensä puutteessa. Tähän pitää tulla oikeasti muutos kesään mennessä. Oikeasti! Seksi on niin ihanaa. Okei. Mennäänpäs sitten maaliskuuhun (Jos uskallan..) ja katsotaan miten se alkoi.. Ai niin! Mä sain uuden duunin (Heh.. olin unohtanut jo sen..) ja sitä tais tulla hehkuteltua pitkin kuukautta.. ;o) Hahaa.. tein mä ekat 5 paljatustakin! Hyvä minä! Pitäisi varmaan tehdä seuraavaksi huhtikuun paljastukset myös.. Hmm.. okei.. halipula ei siis poistunut maaliskuussakaan.. silmien väristä päätellen. Ja sain näköjään vauvafiiliksiäkin. Tulihan tuossa vietettyä Hurinan lanseeraamaa miestenpäivääkin. Kaikkea siis kerinnyt taas tekemään. Jopa oltua lomalla taas välistä. Hyviä ideoitakin on taas tullut, tuohon on muuten enää aikaa reilu viikko ja sitten hurmaamaan Tampere (Hih.. Ässät muuten tiputti Tapparan.. *kikattaa*) Hmm.. olihan mä tehnyt toisenkin 5 paljastusta asioista missä mä olen loistava ;o) Sou true. Uih, Gomenasai.. toi biisi saa mun ihon värisemään.. yhä.. vaikka nilkka menikin. Mut eipä se neidin vauhtia hidastanut huhtikuun alkaessa.. mutta haukun sairastuminen kyllä sitten hidasti. Pysäytti ihan täysin. Nyyh. Mutta yhä ollaan hengissä ja tällä hetkellä kaikki tuntuu paremmalta. Paljon paremmalta. Näin. Tässä oli mun kirjoitusten yhteenveto. Aika sekavaa, mutta mua. Kaikki. Ja tästä on hyvä jatkaa.. nyt tekemään tonnikalalämpimiävoileipiä ja kirjoittamaan salainen tekstiviesti. Siitä lisää myöhemmin.. Bye ;o)