..ja asiat, joihin törmään on välillä niin helvetin Suurta. Ainakin nyt tuntuu siltä. Mä en voi käsittää, miten voi olla niin vaikeaa painaa sitä vitun enteriä. "mutkumäolenunohtanutmitämunpitikääntehdätämänjälkeen". Huoohhh. Minkä takia ihmiset, joille ei todellakaan_sovi_koneella_työskentely, ei hakeudu tekemään jotain ihan muuta. Vaikka jakamaan mainoksia. Ei tarvis muistaa mitään. Ei tarvis opetella mitään. Ei tarvis kitistä joka toisessa lauseessa, et se softa on niin vaikea. Eikä tarvis painaa sitä vitun enteriä. Jos hakkaa päätä seinään saman ihmisen kanssa kymmeniä kymmeniä kertoja, voisi alkaa jo harkitsemaan, miten voisi irrottaa näppiksestä sen vitun enterin ja painaa se sen otsaan. Ja mä en todellakaan ole skitso. Mutta tyhmät naiset saa mut tulistumaan ihan täysin. Eteenkin, kun kuvitellaan mun elämäntehtävän olevan neuvoa sen vitun enterin painamista. Näin. Ugh. Olen puhunut. Kiva ajaa uutta softaa taloon sisälle. Tosi kivaa. Softa itseasiassa on syvältä, mutta se saa anteeksi. Koska numerot on söpöjä. Tyhmät naiset ei. Ne pilaa meidän muiden maineen. Ja se ottaa mua päähän. Olisikohan kohta ammatinvaihdon aika.. vaikka joogaopettajaksi. Oppis ainakin uusia asentoja ja hallitsemaan temperamenttisuutta. Olisi mieli ihan rauhallinen duunipäivän jälkeen. Eikä tarvisi alkaa miettimään, pitäiskö aloittaa potkunyrkkeily nyt vai heti. Nyt neiti ilopilleri jatkaa taas. Silmätkään eivät enää salamoi. Enter. Se on muuten se isoin näppäin siinä reunassa. Muistutin vain.

[Edit] Olen pahoillani v-sanan vahvasta käytöstä.. se ei sovi naisen suuhun. Eikä miehenkään. Eteenkään lapsien. Enkä halua edesauttaa sen leviämistä. En edes tykkää siitä sanasta. Voitte itse lukiessanne korvata sen sanalla: Voikukka. Mä en jaksa sitä nyt tehdä. Piste.