Kaksi juttua. 1. Mulle tarjotiin äsken puhelimessa duunia.. hirveen hyvä tarjous.. 100 euroa kuussa + safka.. kikatin ja kysyin, onko autoetua. On kuulemma. Entäs puhelin. Tuli syvä hiljaisuus.. lopulta myönnyttiin... Omaa asuinsiipeä. Seki kuulemma onnistuu. Jäin miettimään muita laskuja ja kysyin, voinko ohella tehdä osa-aikaista duunia, et saan loput laskut maksettua. Seki onnistuu.. Hehhee. Loistavaa! Duuni olisi hoitoduunia. Ja tarjoana.. Äippä ja Iskä. Hih. Neki o sekaisin. Ei tarvi ettiä syitä kaukaa, miksi tää neiti on tämmöinen. Lupasin harkita.. Kuhan päästään sopimukseen muista pikkujutuista.. Aah.. mä oon taas nauranut masun pipiksi. Huuh. Niin se toinen juttu. Hmm.. Mikäs se nyt olikaan............. Ai niin! 2. Mikä on kuumaa, tuo syvää nautintoa, hellii ihoa ihanasti, saa koko kehon rennoksi ja jälkikäteen on niin nautinnollinen olo ettei mitään rajaa..?? No hunajasauna tietenkin. Mikä muu muka..? ;o) Hyihyi.. Eli ny saunaan. Bye.

[Edit] Jäin miettimään tota hoitoduunia.. kesä.. vene.. mato-onki.. aurinko.. aurinkorasva.. bikinit.. jääteetä.. ja mutsi ja faija vieressä jekkuteipillä kiinni tuoleissa.. Hmm.. Ei mikään huono idea. Sanoisinpa jopa kehityskelpoinen.. *hykertelee..*

[Edit2] Olen toivoton saunaan menijä. Innostuin kaivamaan kesäkuvia koneelta. Törmäsin jopa eksään. Hassunnäköinen tyyppi. En edes muistanut sen tota TOSIII seksikästä kalastajahattua.. Hehhee.. Juu.. Olen jo saunassa.

[Edit3] Olenko muistanut kertoa, että viikonloppuna on MP-messut...? *haluu.. haaveilee.. lähtee katsomaan.. toivoo.. rukoilee.. unelma*