Hmm.. Mua nakattu taas meemillä.. kiitos Ofelialle :o) Elikkäs..

FANIUS:

Oletko elämäsi aikana ollut jonkun (musiikki/urheilu) fani.
Oliko se kuinka suurta? Oletko jopa edelleen vai onko fani vaihe laantunut?

Musiikki

Tää neiti on sitten kova fanittamaan. Olen fanitellut vaikka mitä.. muistan ihan pikkuisena.. hmm.. siis vielä pienempänä kuin nyt... kuinka olin ihan koukussa Duran Duraneihin. Laitoin linkitykset, jos joku ei muista.. ;o) Mut anyway.. Halusin naimisiin ehdottamasti Johnin kanssa... Aah.. se oli (on se kyllä vieläkin) niin ihana. Tosi nami. Hassua, muhun on jo tuolloin iskenyt kitarakaverit.. En ole ajatellutkaan asiaa sillä tavalla. No, sit mä kasvoin ja fanitin yhä Duraneita. Jossain vaiheessa tuli sit kaikki muutkin mukaan.. eli mun musiikkimaku on aika laidasta toiseen.. tärkeintä on, et siin on se juttu. Vaikea selittää. Toinen bändi, mikä on juurtunut muhun ja ollut jo ikuisuuden täysin ykkönen on  Apulanta. Mä vain olen sanaton Tonin edessä ja jätkät tekee ihan loistavaa musiikkia. Mä tykkään ja toivottavasti vielä mummonakin fanitan sitä. Nämä ovat musiikkipuolelta suurimmat fanitukset.

Urheilu

Jaaha.. taas pimeitä puolia esiin. Mä olen järjetön formulafriikki. Mulla on ollut ainakin viimeiset kymmenen vuotta vihko/lehti, mihin olen kirjoittanut kaikki lämmittely-, aika-ajo- ja kisatulokset ylös. Kierrosajat, keskeytykset kaikki. Ja tietenkin Mika Häkkinen on ollut se ihan ykkönen. Heh. Muutenkin kaikki moottoriurheilu on aina ollut lähellä mun sydäntä. Eli ehkäpä tietenkin tärkeimpinä kelkkailu, ralli, road racing jne.. Ja lätkäkin kyllä oli yhdessä vaiheessa aika kovilla sijoilla.. Jokerit ;o) Mutta näin Lapin neitinä olen siirtynyt takaisin Kärppiin. On siellä sentään KUNNON JUNORITOIMINTAA!! Ja juu.. lumilautailu, mäkihyppy, freestyle, alppilajit jne jne kaikki menee. Katson jopa golfia ja tennistäkin. Curlingiaki.. Heh.. Oon ihan friikki. Peritty mutsilta ja faijalta. Tai itseasiassa.. koko hiton suku on urheiluhulluja. Ai niin unohdin fudiksen.. Sanokaas kuka ei tykkää tästä lajista..? ;o) Shit, mitä peppuja.. Ei pysty edes ajattelemaan mitään, kun katselee näitä kuvia.......... Lääh.. Okei.. tässä on esimerkki, jota panisin ilman rakkautta. On se vain niin helvetin seksikäs. Uih.

Muut jutut

Muita fanituksia on ollut aina enkelit.. runot.. ajatukset.. aforismit.. jne... Ei ajatus kulje enää noiden kuvien jälkeen..

Ja laitetaanpas meemi eteenpäin.. Jei! Elikkäs.. Marille, Anadalle, Feelle, Hurinalle, Jacille ja Nockulle.. *näyttää kieltä koko porukalle*

Meni vähä levottomaksi tää meemeily.. No varmaan huomasitte, että neiti on jo palautunut normaaliksi. Kai. Tai seonnut lisää.. *hymyilee ja lähtee lenkille..*

[Edit] Kuvalinkit korjattu ja mä joudun lähtemään juoksemaan kohta todella vähillä vaatteilla.. Puna on poskilla ilman juoksemistakin.. ;o) Bye agin..