Täällä maalla GPRS:n kanssa aika kuluu öisen aikaan lukemalla blogeja.. aikani luettuani, mietin omaa blogiani.. aikaa vuosi sitten.. ja päädyin loppujen lopuksi lukemaan, mitä mulle silloin kuului.. huomasin siellä olevan paljon samanlaisia ajatuksia kuin nyt, mutta pikkuisen eritavalla kuitenkin.. mutta, muutama kirjoitus kosketti syvälle ja valoi muhun taas uskoa.. aurinkoon, elämään, ihmellisiin pieniin asioihin..

3.1.2006, Aamu. Tämä kirjoitus on niin mua, mun luonnetta, mun maailmaa..
8.1.2006 Surullinen. Tämä kirjoitus sai mut säikähtämään. Mietin herkkää luonnettani ja tätä suojakilpeä. Se on vahvistunut. Paljon. Pelottavan paljon. Mun pitää tehdä jotain.. kun tietäisin mitä..
13.1.2006 Hanin kolmio. Tämä hymyilyttää.. pitää edelleen ja aina paikkaansa..
14.1.2006 Yhä uninen. Tässä tulee taas mun ihana naivius esiin TODELLA hyvin. Innostun ja uskon. Puuh..
18.1.2006 Unia.. Tämä uni toistuu edelleen tietyn väliajoin.. vaikka ei saisi.. kielletty uni.
21.1.2006 Aamukahvia ja kyyneleitä.. Kerron salaisuuden, mutta vain siksi, että vuosi sitten oli sama juttu. Viimeisen kolmen viikon aikana olen nähnyt keskimäärin kahtena yönä painajaisia eksästäni.. sekavia, sekavia unia.. Jos ne ovatkin syynä mun järjettömään suojelusvaistoon taas.. Hmm..
26.1.2006 Väreistä yhä.. Mä innostuin testaamaan, onko nuo jutut muuttuneet.. olenko mä muuttunut.. Noup, samat sininen ja punainen pätee vieläkin. Onneksi. Mutta toinen testi on muuttunut..

1. TILA JOTA TAVOITTELEE TAI TAVOiTTEIDEN MÄÄRITTÄMÄ KÄYTTÄYTYMINEN
 Etsii miellyttävää, tyydyttävää ja harmonista suhdetta. Tarvitsee läheisen liiton,
 jossa rakkautta, uhrautumista ja keskinäistä luottamusta.

2. TILA JOSSA ON TAI NYKYTILANTEESEEN SOPIVA KAYTTÄYTYMINEN.
 Fyysinen sairaus, yli- jännittyneisyys tai emotionaalinen stressi ylikorostuneessa
 roolissa. Itse-tunto vähentynyt ja tarvitsee turvalliset olosuhteet ja huomaavaista
 kohtelua toipuakseen.

3. ESTETYT TILAT TAI EPÄSOPIVA KÄYTTÄYTYMINEN NYKYTILANTEESSA.
 Luottamuksen puutteen hyväksymättömyys johtaa hänet varomaan avointa
 ristiriitaa ja pitää parhaana sopeutua tilanteeseen.

4. STRESSIN LÄHTEET.
 Pettymys tehnyt epäluuloiseksi, vetäytyväksi.
 Tukahduttaa synnynnäistä innostustaan ja mielikuvituksellisuuttaan siinä pelossa
 että tempautuisi mukaan johonkin epämääräiseen. Tuntee joutuneensa
 harhaanjohdetuksi ja hyväksikäytetyksi sekä pitäytyy etäällä muista. Kriittinen ja
 varovainen siinä suhteessa ovatko muiden motiivit vilpittömiä suhteessa
 itseensä. Tämä varovaisuus johtaa helposti epäluuloon ja epäluottamukseen.

5. NYKYINEN ONGELMA.
 Needs to protect himself against his tendency to be too trusting, as he finds it is liable to be
 misunderstood or exploited by others. Is therefore seeking a relationship providing peaceful and
 understanding intimacy, and in which each knows exactly where the other stands.

 Wants to act freely and uninhibited, but is restrained by his need to have things on a rational,
 consistent and clearly-defined basis.

1. Sininen      2. Musta       3. Ruskea      4. Punainen    5. Vihreä      6. Harmaa      7. Keltainen   8. Violetti
1. Sininen      2. Punainen    3. Musta       4. Ruskea      5. Vihreä      6. Harmaa      7. Keltainen   8. Violetti

Mä olen järkyttynyt. Miten joku testi voi kertoa näin paljon... *painaa pään tyynyyn*

Sellainen tammikuu oli vuosi sitten. Yhä järkyttynyt tosta testistä. Mun on pakko kokeilla sitä leijumista taas jossain vaiheessa.. Musta on tulossa mieletön hannari.. Nyyh.