Hyvää lätkää. Tykkään. Kokeilin sitä kotzonea. Menee darrassa, muuten ei. Liian tuhtia kamaa. Join yksin 1,5 l kokaa. Nam. Tiskasin, siivosin, pyykit ja sauna. Olo on yhä hyvä ja normaali. Yksi meistä muutti olohuoneeseen. 160 levee sänky alkaa tuomaan liian kuumia fiiliksiä kolmelle. Mun pitäis piirtää pari mallia lasityöhön. Ideoita on paljon. Suunnittelen kitaraa seuraavaksi. Olisi erilainen. Huomenna haetaan taas sisäistä rauhaa joogalla. Tulee ihana olo sen jälkeen. Mä olen taas jotenkin herkkä. Tunnustelen kaikkea. Hymyilen ja nautin. Jotenkin on sellainen hellä olo. Keittelen kahvia ja tuon toisille kahvikupin käteen. Halin ja silitän. Olen onnellinen, että olen löytänyt taas tämän olon. Ei turhia jännityksiä. Jotain ihanaa on tulossa. Tunnen sen. Nyt on vain tärkeintä pysyä rauhallisena ja muistaa välillä pysähtyä ja tutkia itteensä. Koska vain oma sydän kertoo oikean suunnan elämässä. Ja ne paljon puhutut vaistot. Niin, vaistot. Mitähän ne taas kertookaan. Voiko ne muuten olla koskaan väärässä..? Mä en halua uskoa siihen, että voi. Koska olisiko missään asiassa mitään järkeä, jos ei luottais vaistoihin..? En usko. Nyt lisää cokista.. Bye.