Ja neiti on vähä "väsy". Eilinen oli aika kiva päivä, kun ottaa huomioon selkä pipin jne.. olin duunissa vain 16 h.. vetämässä piuhaa Ideaparkin liikkeeseemme. Mä olen ihan sekopää näiden duunien kanssa. Duuni tuntuu hyvältä ja ei pelota yhtään edes pitkät päivät. Sekoneiti. Yritän sumplia kahden duunin vuoroja niin, että kerkiän varmasti molempiin. Heh. Tänään heräsin jo 05:15 ja lähdin duuniin. Ajattelin, et jos lähden ajoissa, kerkiän nukkumaan 4 h ennenkuin vaihdan seuraavaan duuniin ja mä tulin tuossa ihanassa kelissä (enpä muista milloin olisi pelottanut niin paljon) eilen illalla Lempäälästä 23 aikoihin himaan. Ja edelleen neiti miettii ens kesää ja unelmaa. Tää on kyllä yhä ja edelleen ihan sekoa ;o) Mut joo, kaipa tää elämä on muutenkin vähä muuttunut viime keväästä. Aika paljonkin. Nyt tekisi mieli sanoa, et se juttu mikä on pitänyt mua kiinni, on poissa. Mä lopetin sen. Oli ihan pakko itteni vuoksi. Kaikki oli liian vaikeaa, kuitenkin. Tätä on vaikea selittää. Mut juups, nyt neiti jatkaa taas duunia. Bye.