NiiN.. Mun piti kirjoittaa jotain.. mä aloitinkin, mutta sitten kävelin takaisin olohuoneeseen.. ja jäin kattomaan Vain yksi yö:tä.. olen nähnyt sen aiemminkin.. ja yhä se tuo samat fiilikset.. raha ei tuo onnea.. Onni on niin paljon kaikkea muuta. Ihania asioita. Mä elän yhä unelmaa.. vahvemmin kuin ennen. Mä sain sen IsonTalon duunin. Aivan käsittämättömillä ehdoilla. Mä en voi uskoa tätä edes todeksi. Tää on jotain sellaista, mistä olen vain uskaltanut joskus yön pimeinä tunteina peiton alla haaveilla ja nyt se on mulla tässä, mun edessä. Mulla on jo voimassa oleva työsopimus sinne, ilman koeaikaa. Mulle annetaan mahdollisuus toteuttaa itseäni. Ja paljon. Mä olin avoin ja rehellinen ja mut haluttiin just tämmöisenä kuin olen. Ja mun annetaan olla just tämmöinen kuin olen. Mulla ei riitä sanat kertomaan, mitä tunnen nyt. Mä olen vain niin onnellinen. Niin onnellinen, että voisin halia ihan kaikkia. Ottaa mun lämpimään syliin ja halia.. tuhista hiuksiin ja suukottaa nenään. Mä voisin hymyillä ja kertoa mun kähellä äänellä, kuinka unelmiin kannattaa uskoa. Mä neuvoisin samalla kuin katsoisin näillä harmailla silmillä rakentamaan pilvilinnoja ja tekemään niistä totta. Mä veisin mukanani parvekkeelle peiton alle ja näyttäisin tähtitaivaan. Kaikki sen kuviot ja kertoisin, miten tähdeltä hypättäisiin seuraavalle tähdelle.. käyden koko tähdistön läpi. Yhä halaisin. Ja hymyilisin. Toisin tuntien päästä takaisin sisälle ja lämmittäisin kupilliset kuumaa kaakaota. Kynttilänvalossa juotaisiin ne kaakaot ja mä piirtelisin sun kasvoihin mun sormenpäillä pieniä näkymättömiä kuvioita. Painaisin mun nenän sun nenää vasten, liikuttaisin nenää hiljaa ja kertoisin, et näin eskimot tervehtii. Ja yhä hymyilisin. Mä näyttäisin sulle tien onnellisuuteen ja veisin pois kaiken pahan. Mun energia on niin puhdasta ja aitoa, että se riittäisi niin monelle.. Ja sen energian avulla, sinunkin unelmistasi tulisi totta. Sinun ei tarvitse kuin uskoa. Ja uskaltaa. Silloin kaikki on mahdollista. Hyvää yötä..