Suljen silmäni ja kuvittelen.. "Istun ja katselen ympärilleni, kaikki on laatikoissa pakattuna.. jokaisen laatikon päällä lukee, mitä siellä sisällä on.. huonekalut on jo viety pois.. enää muutama laatikko.. loput.. lisäksi yksi reppu.. nousen ylös kannan laatikot autoon ja palaan vielä kerran sisälle.. kuljen huoneesta toiseen.. vedän sormia pitkin seinän pintaa.. katselen ulos ikkunasta.. tietynlainen haikeus valtaa olotilan, mutta ei liian vahvasti.. koska myös toinen olotila on sisällä.. odotus.. uudesta.. suutelen eteisen seinää ja kiitän mielessäni hiljaa asuntoa kaikesta.. ihanista hetkistä, joita olen saanut viettää siellä.. heitän repun selkään.. painan oven kiinni viimeisen kerran.. ja otan enkelin pois ulko-ovesta.. laitan sen taskuun ja päätän ottaa sen mukaan reppuun.. kävelen autolle ja hymyilen rakkailleni. Heidän hymy on vaisu takaisin.. surullinen.. nyt jo kaipausta täynnä.. istun liikkuvassa autossa ja katson tuttuja maisemia.. rakennuksia.. aitoja.. puita.. on hiljaista.. kukaan ei uskalla puhua.. pelottaa puhua.. kun kohta tulevat vaikeat hyvästit.. auto pysähtyy ulkomaan terminaalin eteen.. katson rakkaitani.. kyyneleet valuvat, kun hymyilen heille.. kerron, etten halua muita mukaan sisälle.. haluan jatkaa tästä yksin.. suutelen kaikkia ja halaan.. kerron myös, kuinka paljon rakastan heitä.. ja tämä on minun valintani.. minun matkani itseni kanssa.. kohti tuntematonta.. ikävän kyyneleet valuvat kaikilla.. tiedän, että tämä on vaikeaa kaikille.. mutta minun on mentävä.. jään seisomaan ja katsomaan kun auto lähtee liikkeelle.. vilkutan ja painan välillä käden sydämelle.. niin kauan kuin vain nään auton.. auto katoaa näkyvistä.. käännyn ja katson ovia.. kohta astun sisään ja olen valmis hyppäämään kohti sitä tuntematonta.. tuntematonta, joka toivottavasti avaa minulle minun sisintäni, mitä elämä on.. mitä siltä haluan.. miksi olen osa kaikkea tätä.. mikä minun roolini oikeasti on tässä kaikessa.. näitä kysymyksiä olen pyöritellyt niin paljon ja en ole löytänyt vastausta täältä.. siksi minun on lähdettävä etsimään sitä kauempaa.. kävelen portille.. näytän lippuni ja mene koneeseen.. istun ja katselen ikkunasta.. kohta ei ole enää paluuta.. parin kuukauden mittainen reppureissu edessä.. alkaen.. United Kingdom.. suljen silmäni ja vapaudun.. kaikista vastuista.. kone lähtee liikkelle samalla kun tunnen, kuinka elämä alkaa virrata minussa vahvemmin.. tiedän tämän olevan oikea päätös.. minun aikani."