Skorpioni

"Testausvaihe alkaa olla ohitse ja nyt on aika iskeä tosissaan kiinni unelmiesi toteuttamiseen. Menestyksen vuotesi on heinäkuussa kriittisessä vaiheessa ja tulet onnistumaan suunnitelmissasi vain siinä tapauksessa, että innostuksesi säilyy riittävän korkeissa lukemissa lomankin aikana. Jupiter siirtyy lopultakin etenevään liikkeeseen merkissäsi ja se tarkoittaa hyvin tehokasta liikkeelle lähtöä sellaisten asioiden osalta, joihin olet pystynyt säilyttämään luottamuksesi viimeisten parin kuukauden aikana. Innostuksellasi on satumainen voima. Anna sille nyt paljon tilaa elämässäsi."

Mä todellakin toivon, että noin on. Mä kävin tänään tutustumassa (tästä ei sitten puhuta..) mahdolliseen uuteen työpaikkaan (sama firma, eri osasto) ja lisäksi.. mulle näytettiin mahdollisesti mun uusi tuleva koti (tämä tuli eteen nykyisen duunikaverin kautta, jonka vanhemmat omistaa parikin asuntoa sieltä).. molemmat Tampereella. Molemmat keskustassa, työmatka olisi 1,5 km. Jos oikein muistan sen järven nimen, niin se oli lähellä Pyhäjärveä (?), kai..  paikka näytti hyvältä.. työpaikka näytti hyvältä, kotipihakin hyvältä.. Hassuinta oli, kun ajettiin Vaasasta Tampereelle ja, kun tuli kyltti "Tampere", mulle tuli perhosia masuun.. En tiedä miksi. Eihän mikään ole varmaa vielä.. duuni, uusi koti.. ja haluanko vai en.. mutta katotaan.. Nyt vain mietin, joko olisi aika uskaltaa..