Se siitä sit, mun joukkueet lähti MM-kisoista, nyt vain viduddaa suoraan sanottuna. Mä en nää yhtään hyvää asiaa Italia-Ranska akselissa loppuottelussa. Sori vaan, en nää. Mä halusin sinne Hollannin ja Brassen. Ja varalla oli Englanti, mut ei. Eieiei. Eipä tietenkään. Onneksi olen helposti leppyvä, muuten saattaisin kiukutella huomenna duunissa. Ja silloin ei oo muilla hauskaa kuin mulla. Mua vielä hiillostettiin äsken, kun Portugali tipahti.. annoin kyllä samalla mitalla takaisin.. taisi olla hannari toisessa päässä, kun  ei uskaltanut soittaa, laittoi viestiä. Whatever, mutsi uskalsi kuitenkin ja kertoi lyhyesti & ytimekkäästi, mitä mieltä oli lopputuloksesta: Paskat kisat! Niinpä. Ihme tuomarilinja jne jne.. mutta en selittele. Näin kävi ja nyt minä käyn saunaan.. Huomenna on uusi päivä ja 32 lämmintä, eli ei voi olla asiat kovinkaan huonosti. Tulee mielenkiintoista pyöräillä aamulla duuniin.. saa nähdä pitääkö painella suoraan suihkuun. Hope not. Pyörästä tuli mieleen, kuinka ihana blondi olin taas today. Laitoin sitten pyörän tuplalukkoon ja ystävä seisoi vieressä, kohta se räjähti nauruun ja osoitteli mua.. (aivanko sillä blondilla olisi varaa) Mä olin sitten näppäränä tyttönä laittanut sen vaijerin satulan & tolpan ympärille.. vaikea varastaa.. nostaa vähän vain vaijeria, niin hups, irti on. Joojoo, itteäki nauratti, mutta aivot eivät käsittäneet et mä sentään noin blondi välillä olisin. Ja mitään en myönnä. Ikuna. Juu, 5 h aikaa nukkua.. jippii.. nyt hiljennyn. Unia :o)