Tulin just saunasta.. tai meidän koko perhe miinus haukku tuli.. huomattiin, et mä oon mustelmilla.. selässä vasemmalla puolella, kyljessä on iso mustelma.. samoin vasemmanpuolisessa sisäreidessä.. ja vasemmanpuolisen rinnan yläpuolella.. ja kaikki näyttää ihan purujäljiltä. Tosi kiva. Toinen noista varmasti puree mua unissaan.. Prkl.. Mä pelkään mennä nukkumaan tuonne. Tai siitä saatiin siis hyvä väittely käyntiin. Hih. Just siistii väitellä. Mut oikeasti. Mä en ymmärrä mistä oon saanu noi jäljet. Olisikin tullut vaikka, jostain ihanan rajussa rakastelussa, mut ei.. vaan kun nukkuu kahden muun naisen kanssa. Tää elämä menee koko ajan enemmän kohti Lostia.. Ja huomenna saadaan varmaan häätö. On tullut pikkuisen huudettua täällä vidun kanukkidumaria ja viimeiset 10 min mä pidin päätä viltin sisällä ja juoksin ympäri himaa.. oli hyvä matsi. Ja jopa tuo curlinki sai äsken sydämen hyppäämään. Okei. Uusipaavis on guru. Ja Wille. Nyt pitäis pähkäillä mitä teen taas viikonloppuna.. toisaalta tekis mieli lähteä taas maalle. Mut.. kun sit seuraavana viikonloppuna on kahdet kisat. Porvoossa ja siellä maalla. Ja molempiin on pakko mennä. Vaikiaa again.. jeijei. Taidan mennä keittämään teetä ja kattomaan taas matsia.. tiukka tuntuu olevan.. huihui.. Elämän pieniä iloja taas.. *tuhinaa..*