Jeejee. Ja aah. Joku on kuullut minun rukouksen. Mä oon tanssinut viimeiset 10 minuuttia laulaen samalla "on niin helppo olla onnellinen". Mä saan pitää LOMAA! Oikeaa lomaa, palkallista, koko viikon, itseasiassa 1,5 viikkoa. Ja mä lennän. (Olen leikkinyt myös lentokonetta ja hymyillyt ja hyppinyt ympäri taloa) Siis lennän ihan oikeasti, ainakin takaisin. Lappiin! Jippijippijippi, on niin kiva olla hippi :o) Joo.. neiti on vähän levoton nyt. Kiukkupeppu on vaihtunut touhupepuksi taas.

Ajatus.. minä, lumi, sininen hetki, hiljaisuus, nuotio, minttukaakao ja kelkka. Ja vaikka pulkka. Tai skimbat. Ihan sama. Stigaki menee. Mä pääsen lomalle. Isoiso hymy. No, tämä vähän sekoittaa minun suunnitelmia uudeksi vuodeksi sekä loppiaiseksi. Ja eteenkin minun harrastukseen liittyviä asioita. Olen pieni rämäpää, joka harrastaa "ei niin naisellista" urheilulajia talvisin. Ja minulla on oma muru.. sellainen musta.. voimakas.. mutta, eikö jokaisella naisella pidä olla jotain tehokasta pepun alla? Tiedä sitä sitten. Anyway, muru ei lähde mukaan. Liian kallista siirtää se lappiin.. Tai ainakin luulen niin. Ja minun piti harrastaa ja harrastaa ja vielä kerran harrastaa noi pyhät, mutta nyt en pääse harrastamaan omalla. Pitää lainata kaverilta ja harrastaa vieraalla. Hmm.. toi selitys kuullostaa kyllä joltain ihan muulta. Kih. Selitän joskus paremmin. Mysteeriä. Nyt pitäisi vain päättää lähdenkö suoraan Lappiin vai mennä Tampereen kautta. Vaikeaa. Äh. Onneksi on viikko aikaa tehdä päätöksiä. Lentoja en kuitenkaan enää saa. Tai saan mä, mutta hinta on sama kuin kävisi etelässä ja tulisi takaisin ja viel dokaiski siel koko reissun ;o) Uuh. tulipas selitettyä. Jatketaan aiheesta myöhemmin. Enkeli kiittää ja kumartaa, heiluttaa siipiä *stupviuh* ja jatkaa hommia nörttitätinä. Bye :o)