Mä siis :o) Mä tein sen! Sain mahtumaan isoon laukkuun kaikki mun kamat taas.. olen siis aivan loistava pomppimaan sen laukun päällä. Lisäksi otan mukaan vain toisen pienen (pienen pienen) Onlyn pussukan.. johon tungin kirjat (kaksi tosi isoa ja paksua.. pitää olla luettavaa..) ja karvapössykkätössykkäkengät (kaikki korkkarit sain laitettua isoon laukkuun..) Tuli kyl pieniä ongelmiakin vastaan.. pesin sitten vaaleat villasukat mustien kanssa ihan epähuomioissani (olen blondi) ja olen täällä viimeisen tunnin putsannut mustista vaatteista valkoista nukkaa pois niin ihanan käytännöllisellä H&M tarrarullalla (sen siitä saa kun on blondi). Mut hei.. mitäs pienistä. Mulla on enää 6 tuntia duunia jäljellä ja huomenna alkaa myös loma. (meinaan myös vetää trukilla huomenna.. viimeinen mahdollisuus.. ja olen päättänyt) Voi tätä ihanaa onnea. Mä olen ollut koko illan taas näky.. juossut pörröhiuksilla ympäri kämppää ja pakannut ja puhut ääneen, et mitä muuta mun pitää muistaa ottaa mukaan. (suomeksi.. olen vanha ja yhä blondi) Ja samalla bilettänyt ämppärit (ei siis ämpärit) korvilla kukkamekko päällä. On sellainen kesälomafiilis. (kukkamekko tekee sen) Nyt vain odottamaan ihanan aurinkoista viikkoa. Mä sain just siirrettyä uudet musatkin ämppäriin eli nyt neiti pärjää.. Joten tuhinaa.. mä kiipeän nyt sänkyyn.. aamulla sit viimeistä kertaa kohti tuota duunia. *muiskis*

[Edit] TJ1! Hih.