Hurinan kommenttilaatikossa nykyään.. siltä ainakin tuntuu.. Johtuu varmaan siitä, et Hurinapurina vain on niin koukuttava ja ihana.. tai pitäiskö esitellä neiti hänen omilla sanoillaan.. näin:

Hurina tarkemmin: ex-filosofi, nykyinen pissis, tapasi miehen, mutta eihän siitä mitään tullut, käyttää alkoholia (tosin ei aina), fani, tyylikäs, aivan loistava kokki, nykyisin identifioituu lumiukkouteen, lukee lääkiksen pääsykokeisiin ja yrittää olla sekoittamatta unirytmejään enää yhtään pahemmin. Kysyttävää? ;)

Mä olen ollut tuhma tänään. Tosi tuhma. Ja mun on nyt pakko myöntää se. Kävin shoppailemassa 200 eurolla.. ja en saanut montaakaan vaatekappaletta ostettua.. vain yhdet ihanat farkut.. pari ihanaa... siis korostan sanaa ihanaa.. niin mun näköistä neuloshupparia.. pitkää sellaista.. vähä hippimistä.. mutta aivan ihanaa.. jossa on kivat kivat narut ja niissä hapsut päissä. Aah.. sitten.. löysin vähä kivat rokrok kengät (nää oli heräte.. okei.. kaikki oli.. mutta eteenkin nämä.. ja nämä olivat myös tosi halvat!).. ja vielä pari ihanaa armylakkia JC:stä.. mustan ja sellaisen kivan vihreen. Uijui. Olen onnellisen morkkisen vaikutuksen alainen ja en tiedä olenko nyt ollut tosi tuhma vai vain vähän tuhma kuitenkaan. No jos ei enää ajattelis sitä, niin sitten huomenna on taas normipäivä. Eikö..? :o) Heh.. Unia ;o)