Ja kuskina. Voi mun kanssa. Aamulla kun sain itseni elävien kirjoille, lähdin suoraan shoppailemaan ja yritin pysyä hengissä koko reissun. Löysin ihanat mustat pellavahousut ja hyvää kosteusvoidetta, jossa on samassa vähä itseruskettavaa. Jee. Lohduttavaa. Juuri, kun saimme kammettua ittemme himaan, soitti pari ystävää ja seuraavaksi oltiinkin menossa kohti Ikeaa.. Ja taas mä löysin kaikkea ja lisää vielä mun tulevalle kesäterassille ihania juttuja. Sinistä, sinistä ja lisää sinistä. Ai niin.. ja mustan maton olkkariin. Mut se on ihana. Nooh, sitten kun tämä shoppailu oli ohi.. mentiin suoraan "bisselle" ja syömään. Siellä menikin sitten seuraavat 4 h ja sen aikana mä lupauduin kuskiksi. Tulin käymään himassa pikapikapikasuihkussa ja kohta pitää taas mennä. Mä olen oikeasti liian kiltti. Olo on ihan tosi sippi. Itteeni saan syyttää, kun en raski pysähtyä. Jos sitten huomenna nukun koko päivän. Ja lupaan tulla kiltisti ajoissa nukkumaan tänään omaan sänkyyn. Yksin. Nyt pitää mennä, mua hoputetaan jo. Haleja ja bye.