Tunnen puhdasta rakkautta tuota leffaa ja sitä aivan ihanaa autoa kohtaan.. tää oli varmaan kahdeskymmenes kerta kun katoin sen ja yhä.. se saa kyyneleet silmiini. Jos mun unelma kietoutuukin tuohon, jollakin tavalla. Vapaa kuin taivaanlintu.. ja kohdata elämä GT 500 ratissa. Eleanor. Uuh, mikä auto. Tämä on tosi rakkautta. Tuskin kukaan mies koskaan saa tollaisia kiksejä mussa kuin tuo Mustang. Ja nyt kun ollaan päästy keskustelemaan voimasta, niin olen tehnyt päätöksen. Mun kelkka on myynnissä. Yksi ostaja on jo kovasti kysellyt. Mä mietin silloin pitkään, kun ostin kelkan, et kumpi.. prätkä vai kelkka. Silloin päädyin kelkkaan, mutta ens keväänä mulla on prätkä. Hyvä päätös. Silloin ainakin olen lähempänä mun unelmaa.. elää vapaana kuin taivaanlintu. Nyt pitää vain miettiä vaihtoehtoja.. lähdenkö ekana Shadowiin vai suoraan asiaan. Katotaan.. ;o) Taidan kuunnella vielä kerran Mobyn Flowerin. Loisto biisi. Unia.