Ja kotona. Nyyh. Mä olen ollut pari päivää alahuuli pitkällä, kun on ikävä vähä kaikkea. Ja sitten herkistellyt ja kyynelehtinyt joka toista asiaa. Jotenkin on ollut ihana ihana loma. Ja huominen pelottaa.. Uusi duuni alkaa jo huomenna. On yksi tapahtuma ja mä aloitan suoraan sieltä. Ehkäpä juuri se on tehnyt mun fiiliksistä haikeat. Kun ei tiedä, mitä vastaan tulee. Askel tuntemattomaan. Vaikka kuitenkin odotan sitä ihan hirmusti. Ääh.. olen vain taas hankala minä. Kaikki on hyvin, mutta ei kuitenkaan ole. Jännitän ja ressaan ihan turhaan. Sain hyvät skitsotkin kun tulin himaan tänään. Onneksi olen päättänyt jäädä asumaan yksin tähän. Mä_olen _pikkutarkka ja mua viduddaa kun koti ei ole "mun" näköinen. Sähisin ja kiukkuna nakkasin kaikki taas parvekkeelle ja sit kauppaan ostamaan paljon pesuaineita. Olen päättänyt siivota tämän mun näköiseksi. Hih. Apuaa.. et mä olen oikeasti hankala sekopää. Jääräpäänä ostin pesuaineetkin taas omat ja purin huulta, kun joku kommetoi. Nyt istun hiukset pystössä koneella ja mietin mistä aloitan tämän siivoamisen. Ja yllätys, et nyt olen kuitenkin jo ihan lempeä taas. Ostin kengät ja se varmaan sai mut leppymään. Tästä kirjoituksesta tuli marinakirjoitus. Vaikka olen ihan hyvällä päällä. Taidan ottaa itteäni niskasta kiinni ja alkaa nyt oikeasti siivoamaan.. pääseepä illalla sitten rauhoittumaan kunnolla. Et tämmöistä.. Neiti pieni kiukkupeppu on kotiutunut ja sen kyllä huomaa.. ;o) Hehhee. Ihanaa olla minä. *näyttää kieltä ja lähtee lajittelemaan pyykkiä..*